MariusBakk Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 åhei hvor det der dundra :P sikkert på at bilen klarer og holde sammen da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 hahaha! Vilt er det! Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berniebp87 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Takk alle sammen! :) Slenger inn ett par videoer til ;) pMXNsZF_Zh8 Man kan gjøre mye rart med bass ;) B32bFUzTxTg&feature=related u0v0NW08wzo&feature=related hLIzQDVRm4Q&feature=channel Siter ///Alpine FI Dynabel Soundstream Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037 Takk til Elutstyr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hehe plutselig så sitter du på asfalten med rattet i hendene. All den ristinga der gjør at alle skruer og bolter løsner før eller siden ;) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berniebp87 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hehe plutselig så sitter du på asfalten med rattet i hendene. All den ristinga der gjør at alle skruer og bolter løsner før eller siden ;) LOL! :D Det har vært noen bivirkninger ja, vinduspusseren bak har falt av og airbagen i førersetet gikk av mens jeg kjørte! (ikke så hyggelig opplevelse). Men gøy er det ;) Siter ///Alpine FI Dynabel Soundstream Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037 Takk til Elutstyr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBakk Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 ahahaha :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Må bare gjennta noe som ble sagt tidligere: Syke, syke, SYKE mann! :D Synes synd på bilen :P Hmm, viste ikke at facelift kom med aribag i setene :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berniebp87 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hehe! Ja den stakkars opelen får litt juling her om dagen ;) Får håpe den holder seg sammen en stund til da ;) Siter ///Alpine FI Dynabel Soundstream Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037 Takk til Elutstyr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanus Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 jevlig bra;) ka e naven på den der sangen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berniebp87 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 jevlig bra;)ka e naven på den der sangen?? I love your girl-the dream :) Siter ///Alpine FI Dynabel Soundstream Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037 Takk til Elutstyr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumerico Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Kjempe bra og spennende tråd. Driver selv med et bygg i samme type bil men er i kjøpe og finne komponenter delen. Gleder meg til å kunne kjøre inn i det varme verkstedet mens vinter kulden og stormene raser utenfor :-) Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 (endret) Prøv disse sanga og film da :p 1: Lil' Jon & The East Side Boyz - Get Low 2: Bassotronics - Bass, I Love You 3: 50 Cent ft. Justin Timberlake - Ayo Technology 4: SNÖ vs Vaanya Diva - Animals 5: DJ Billy E - Beats 4 My Van Dem får bilen min til å hoppe, å jeg har mye dårligere anlegg enn deg :) Edit: Glemte å nevne at detta så rått ut :p Endret Oktober 31, 2009 av Driftmaster89 Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berniebp87 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Kjempe bra og spennende tråd. Driver selv med et bygg i samme type bil men er i kjøpe og finne komponenter delen. Gleder meg til å kunne kjøre inn i det varme verkstedet mens vinter kulden og stormene raser utenfor :-) Takk :) Lykke til med å bygge i opel, en av de jævligeste bilene å bygge stereo i, lol ;) Skal gjøre noen forandringer \oppgraderinger i løpet av vinteren og forhåpentligvis spille enda høyere til neste år :) Har filma litt til, desverre ikke noen av sangene du nevnte driftmaster89, de ble filmet før jeg leste forslagene dine, men jeg vet de sangene du nevnte spiller rått :D Ysm_PgwyFZY tyuo9bS99kA Og anlegget spiller faktisk annet enn rap også, det liker Metallica veldig godt! det gjør jeg også :D Man kjenner trommeslagene til Lars dypt inn i brystkassa :D I8-n9Bc4RSI Siter ///Alpine FI Dynabel Soundstream Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037 Takk til Elutstyr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Siden dem ble filma før forslaga mine.. HA DEG UT Å FILM IGJEN :p Men hvordan får du strøm til det der? Satt på flere dynamoer? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berniebp87 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Siden dem ble filma før forslaga mine.. HA DEG UT Å FILM IGJEN :p Men hvordan får du strøm til det der? Satt på flere dynamoer? Dynamo er neste på "To do" lista, kjører med 100a dynamo nå og 6 batterier. Dynamoen/regulatoren er slitt så spenninga ligger på 13.7 når motoren er varm. Det går bra så lenge man gir batteriene en liten stund å lade seg opp, man klarer ikke å spille høyt så lenge av gangen før øra sier ifra uansett ;) Siter ///Alpine FI Dynabel Soundstream Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037 Takk til Elutstyr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg