Gå til innhold

Opel Vectra Ground pounder 2x18" + 10KW!

Ranger emnet


berniebp87

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk alle sammen! :)

 

Slenger inn ett par videoer til ;)

pMXNsZF_Zh8

 

Man kan gjøre mye rart med bass ;)

B32bFUzTxTg&feature=related

 

u0v0NW08wzo&feature=related

 

hLIzQDVRm4Q&feature=channel

///Alpine FI Dynabel Soundstream

Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037

 

Takk til Elutstyr.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe plutselig så sitter du på asfalten med rattet i hendene. All den ristinga der gjør at alle skruer og bolter løsner før eller siden ;)

 

LOL! :D Det har vært noen bivirkninger ja, vinduspusseren bak har falt av og airbagen i førersetet gikk av mens jeg kjørte! (ikke så hyggelig opplevelse). Men gøy er det ;)

 

cellphone_1253963051.jpg

///Alpine FI Dynabel Soundstream

Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037

 

Takk til Elutstyr.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjempe bra og spennende tråd. Driver selv med et bygg i samme type bil men er i kjøpe og finne komponenter delen. Gleder meg til å kunne kjøre inn i det varme verkstedet mens vinter kulden og stormene raser utenfor :-)

Rune Wold -

Rune Wold - Main Website

BFWD - Design and Advertising studio

RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices

Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv disse sanga og film da :p

 

1: Lil' Jon & The East Side Boyz - Get Low

2: Bassotronics - Bass, I Love You

3: 50 Cent ft. Justin Timberlake - Ayo Technology

4: SNÖ vs Vaanya Diva - Animals

5: DJ Billy E - Beats 4 My Van

 

Dem får bilen min til å hoppe, å jeg har mye dårligere anlegg enn deg :)

 

Edit: Glemte å nevne at detta så rått ut :p

Endret av Driftmaster89

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra og spennende tråd. Driver selv med et bygg i samme type bil men er i kjøpe og finne komponenter delen. Gleder meg til å kunne kjøre inn i det varme verkstedet mens vinter kulden og stormene raser utenfor :-)

 

Takk :) Lykke til med å bygge i opel, en av de jævligeste bilene å bygge stereo i, lol ;) Skal gjøre noen forandringer \oppgraderinger i løpet av vinteren og forhåpentligvis spille enda høyere til neste år :)

 

Har filma litt til, desverre ikke noen av sangene du nevnte driftmaster89, de ble filmet før jeg leste forslagene dine, men jeg vet de sangene du nevnte spiller rått :D

 

Ysm_PgwyFZY

 

tyuo9bS99kA

 

Og anlegget spiller faktisk annet enn rap også, det liker Metallica veldig godt! det gjør jeg også :D Man kjenner trommeslagene til Lars dypt inn i brystkassa :D

 

I8-n9Bc4RSI

///Alpine FI Dynabel Soundstream

Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037

 

Takk til Elutstyr.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dem ble filma før forslaga mine.. HA DEG UT Å FILM IGJEN :p Men hvordan får du strøm til det der? Satt på flere dynamoer?

 

Dynamo er neste på "To do" lista, kjører med 100a dynamo nå og 6 batterier. Dynamoen/regulatoren er slitt så spenninga ligger på 13.7 når motoren er varm. Det går bra så lenge man gir batteriene en liten stund å lade seg opp, man klarer ikke å spille høyt så lenge av gangen før øra sier ifra uansett ;)

///Alpine FI Dynabel Soundstream

Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037

 

Takk til Elutstyr.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår