Gå til innhold

Hvilke felger er dette?

Ranger emnet


the Stig

Anbefalte innlegg

Hehe, jo - som emnetittel sier kom jeg over denne bilen for noen måneder siden, ikke en voldsomt vakker sak, men felgene fanget oppmerksomheten min. Noen som aner hvilke felger dette er? Ettersom de har Opel-emblem regner jeg med de er originale, men det kan jo selvsagt være noe som er montert på i ettertid. Om felgene i tilfelle er originale, er det noen som aner om de er mulig å få kjøpt enda? Og sist, men ikke minst, hva er prisen i så tilfelle?

 

P220509_15.59.JPG.jpg

 

P220509_15.5901.JPG.jpg

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, mann. Bruk Google, søk på Mega Wheels og se på norske treff. da skal jeg vedde på at du finner forhandlere og priser.

 

Men herregud da mann, nå sier "|Vectra|" at han har kjøpt de hos en lokal forhandler - er det da så ille at jeg spør hva han betalte hos de?

 

Fred være med oss.

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har akkurat samme felger på sin Vectra (den hvite som står her, Knut, helt lik den du spotta), de er ikke spesielt dyre, siden det går 1000 felger av denne typen på dusinet. Siden bilen til Sindre er avskiltet, så kan du jo høre med han om du får kjøpe hans. Han har sikkert ikke bruk for de mer...

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår