Gå til innhold

Noen med MC her?

Ranger emnet


seth91

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan ligger de Betaene i pris?

Har vanvittig lyst på KTM med tiden, men synest de er greit dyre til tider!

Vell Beta er ett merke som nokså nylig kom på markedet, så er ikke så mange som har disse syklene enda, og det er derfor vanskelig og si en pris på dem.

 

MEN jeg har vært innom motorsykkelisten i søgne som importerer disse syklene.

der regna de med at jeg kunne få rundt 65-70 tusen for den, dette er ett strøkent eksemplar, jeg er for pinglete til og drive på med bakhjuls kjøring og har for det meste bare brukt den på lande veien til og fra dama..

 

EDIT: MEN..

i og med at det finnes så få av disse syklene er de GRISEBILLIGE og forsikre da det ikke finnes noen statistikk på de enda, da jeg bestile forsikring på men sykkel for ett år siden så måtte de ringe meg opp igjenn og legge den inn i systemet.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell Beta er ett merke som nokså nylig kom på markedet, så er ikke så mange som har disse syklene enda, og det er derfor vanskelig og si en pris på dem.

 

MEN jeg har vært innom motorsykkelisten i søgne som importerer disse syklene.

der regna de med at jeg kunne få rundt 65-70 tusen for den, dette er ett strøkent eksemplar, jeg er for pinglete til og drive på med bakhjuls kjøring og har for det meste bare brukt den på lande veien til og fra dama..

 

EDIT: MEN..

i og med at det finnes så få av disse syklene er de GRISEBILLIGE og forsikre da det ikke finnes noen statistikk på de enda, da jeg bestile forsikring på men sykkel for ett år siden så måtte de ringe meg opp igjenn og legge den inn i systemet.

 

Ok :)

Du har ikke HELT rett i det du sier, for Beta er et veldig gammelt merke, som kan spores tilbake til 1906 eller noe slikt (husker ikke årstall, da jeg ikke er en Beta ekspert). De hadde noen tøffe sykler på 70 og 80-tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en honda mt5 som var omtrent værstingtrimma for lenge sia, men nå er jo mopedtida over for lengs, så blir muligens å hente meg en 198x Yamaha XJ 750 seca til sommeren... Kardangdrift og greier.. :)

 

Slik ser de motorsyklene ut:

1984YamahaXJ750R-JRobertson.jpg

 

seca06030101.jpg

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår