Gå til innhold

Politi med hijab og 17 mai med utenlandske flagg.

Ranger emnet


mercedes200e

Anbefalte innlegg

Den dagen alle utlendingene tilpasser seg norge.. skal jeg godta de!

90% av utlendingene jeg har snakket med, liker ikke norge engang.

ja, jeg har snakket med en del.. det er jo ikke akkurat lite av de.

 

 

 

ja akkuart, men hvorfor reiser de til Norge da. da kan de bare reise til andre land, eller bare godta lovene vi har i Norge

bor i Lunde vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når får jo kvinner lov til å ha på seg hijab (vet ikke om jeg skrev det riktig, men) er ikke det til feil. jeg syntes alle politi kvinner og menn skal ha samme unoform. si den mening...

La oss se bort i fra at du er ett troll, noe din postcount på 0 tilsier...

Dette må være ett av bilforumets dummeste innlegg.

 

"Kvinner lov til å ha på seg hijab". Eneste gale med hijab er at noen ser på det som ett symbol på kvinneundertrykkelse. Klart vi som likestillingsforkjempere må la kvinner ha på seg hva de vil hvis det fører til at flere kvinner (med variert bakgrunn) kommer inn i det tradisjonelt mannsdominerte politiet.

 

Er omtrent like dumt som å nekte folk med synlige piercinger/tatoveringer å jobbe i politiet fordi det bryter med uniformen....

 

 

men når det gjelder 17 mai. syntes det er feil at en kan ha ett utelansk flagg på 17 mai. Eks. Polsk flagg på 17 mai i Norge. nei, det hører ikke sammen. si din mening...

 

Who gives a shit? Jeg feirer med piratflagg om jeg vil, og første som klager får det sidelengs opp i toern. Ett flagg er da for faen ikke noe å irritere seg over.

Endret av slitenvolvo

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who gives a shit? Jeg feirer med piratflagg om jeg vil, og første som klager får det sidelengs opp i toern. Ett flagg er da for faen ikke noe å irritere seg over.

 

Nå lurer jeg på hvorfor du skulle feire med ett piratflagg?

Hva feirer du da?

 

Det blir for feil at innvandrere skal feire gamlelandet sitt på Norges nasjonaldag, har de ikke en egen? Norske utflyttere er jo flinke til å feire 17. mai der de bor?

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet nesten ikke om jeg skal svare her men...

 

selv har jeg kun opplevd nagatvit dritt og irritasjon av 90% av alle utlendingene jeg har vert borti og hørt om.

 

de stjeler, driver organisert kriminalitet, bruker veldig unødvendig vold, og de vil faen ikke tilpasse seg enda de har som i paradis her i norge.

Skal bare ha innført alle sine regler og vaner inn i norge!

 

er ikke lenge til norge blir styrt av utlendinger skal dere se...

 

at politiet skal bruke hijab er d dummeste jeg har hørt, og jeg er så glad, fordi jeg er veldig sikker på at dette kommer til å bli kraftig nedstemt!

 

kall meg gjerne rasist, klarer faen ikke å se så mye positivt i alle disse folkene som kommer hit og bruker alle skattepengene våre.

 

se for dere at vi skulle vært innvandrere i irak, pakkistan og afghanistan osv... hadde vel blitt skutt om vi hadde heist flagget tenker jeg.

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være ett av bilforumets dummeste innlegg.

 

Nei det var faktisk ditt eget innlegg som var det dummeste.

 

Eneste gale med hijab er at noen ser på det som ett symbol på kvinneundertrykkelse. Klart vi som likestillingsforkjempere må la kvinner ha på seg hva de vil hvis det fører til at flere kvinner (med variert bakgrunn) kommer inn i det tradisjonelt mannsdominerte politiet.

 

he he he. er du for likestilling???:worshipnissan

 

 

Who gives a shit? Jeg feirer med piratflagg om jeg vil, og første som klager får det sidelengs opp i toern. Ett flagg er da for faen ikke noe å irritere seg over.

 

jo det er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss se bort i fra at du er ett troll, noe din postcount på 0 tilsier...

Dette må være ett av bilforumets dummeste innlegg.

 

"Kvinner lov til å ha på seg hijab". Eneste gale med hijab er at noen ser på det som ett symbol på kvinneundertrykkelse. Klart vi som likestillingsforkjempere må la kvinner ha på seg hva de vil hvis det fører til at flere kvinner (med variert bakgrunn) kommer inn i det tradisjonelt mannsdominerte politiet.

 

Er omtrent like dumt som å nekte folk med synlige piercinger/tatoveringer å jobbe i politiet fordi det bryter med uniformen....

 

 

 

 

Who gives a shit? Jeg feirer med piratflagg om jeg vil, og første som klager får det sidelengs opp i toern. Ett flagg er da for faen ikke noe å irritere seg over.

 

jeg tørr vel spørre hvordan en politiuniform hadde sett ut hvis du hadde fått bestemme? smak på ordet uniform (du vet vel hva det betyr?) hvorfor skal visse folk med visse religioner få visse fordeler? hvis muslimske kvinner skal få gå med hijab til politiuniformen sin så må vel alle andre religiøse/politiske grupper også få vise sitt politiske/religiøse syn gjennom politiuniformen? vil du ha politi i burka? vikinghjelm? supermanndrakt? hammer og sigd? jeg kan dra fram utallige eksempel

Endret av Åsgjerde racerlag
div skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss se bort i fra at du er ett troll, noe din postcount på 0 tilsier...

Dette må være ett av bilforumets dummeste innlegg.

 

"Kvinner lov til å ha på seg hijab". Eneste gale med hijab er at noen ser på det som ett symbol på kvinneundertrykkelse. Klart vi som likestillingsforkjempere må la kvinner ha på seg hva de vil hvis det fører til at flere kvinner (med variert bakgrunn) kommer inn i det tradisjonelt mannsdominerte politiet.

 

Er omtrent like dumt som å nekte folk med synlige piercinger/tatoveringer å jobbe i politiet fordi det bryter med uniformen....

 

 

 

 

Who gives a shit? Jeg feirer med piratflagg om jeg vil, og første som klager får det sidelengs opp i toern. Ett flagg er da for faen ikke noe å irritere seg over.

 

når skal du skjønne alvoret da retardo? typisk en av de fargeblinde nordmenna, som er så dumme fordi de tror de redder verden ved å åpne grensene helt. Når landet går faktisk går under er kun et tidsspørsmål, Norge vil bli muslimsk, men det kan da alt i fra 20-30 år til noen hundre eller tusen år. Men det SKJER!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg på hvorfor du skulle feire med ett piratflagg?

Hva feirer du da?

Jeg feirer det at jeg fremdeles synes at norsk nisselue patriotisme er urteit og min tilhørlighet til verdens fildelere. Eller kanskje jeg er kaptein Sabeltann.

 

Det blir for feil at innvandrere skal feire gamlelandet sitt på Norges nasjonaldag, har de ikke en egen? Norske utflyttere er jo flinke til å feire 17. mai der de bor?

Kanskje de vil være en del av felleskapet, men med sin egen vri? Lite vet jeg, men siden det ikke skader noen så er det vel ingen ting å henge seg opp i.

 

he he he. er du for likestilling???

Selvfølgelig er jeg det, ellers hadde jeg ikke vært stort bedre enn en eks talibaner som sprenger en barneskole fordi de underviser jenter, bare mindre ekstrem.

 

 

 

Hva er det foresten med dere skaprasister? Innvandrere er liksom greit så lenge de vasker dassene og gjør andre jobber som ellers hadde vært reservert de minst kvalifiserte i samfunnet (altså dere), men så snart de vil gjøre noe mer, så ødelegger de norske tradisjoner og whatnot.

 

Norsk kultur er Munch, Hamsun, Grieg og sagaene. Ikke hva man har eller ikke har på hodet. Er dere så redd for invandrere, så får dere hute dere ut i skogen med vigrid og rope på Odin til fanden tar dere.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er jeg det, ellers hadde jeg ikke vært stort bedre enn en eks talibaner som sprenger en barneskole fordi de underviser jenter, bare mindre ekstrem.

 

 

Tror du missforstod.

 

Jeg snakker om at menn skal inn på kjøkkenet, at damer skal tjene like mye som menn osv...

 

På den andre siden, mener du at damer skal tvinges inn til førstegangstjeneste???

 

Hva er det foresten med dere skaprasister? Innvandrere er liksom greit så lenge de vasker dassene og gjør andre jobber som ellers hadde vært reservert de minst kvalifiserte i samfunnet (altså dere), men så snart de vil gjøre noe mer, så ødelegger de norske tradisjoner og whatnot.

 

Invandrere har ødelakt Nederland, Sverige, England osv.

Nestemann ut er Norge. Snakker ikke om alle innvandrere men di som finner på faen

Endret av trygvleo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår