Gå til innhold

Politi med hijab og 17 mai med utenlandske flagg.

Ranger emnet


mercedes200e

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg feirer det at jeg fremdeles synes at norsk nisselue patriotisme er urteit og min tilhørlighet til verdens fildelere. Eller kanskje jeg er kaptein Sabeltann.

 

Kanskje de vil være en del av felleskapet, men med sin egen vri? Lite vet jeg, men siden det ikke skader noen så er det vel ingen ting å henge seg opp i.

 

 

Deg om det, men jeg synes fortsatt at de heller kunne feiret det gamle landet sitt på sin egen nasjonaldag, istedet for på Norges dag. Du feirer ikke din egen bursdag hver gang moren din har bursdag, for hvis ikke er det noe grunnleggende feil.

 

Er foresten om hijaber på RedaksjonEN på NRK1 nå, for de som er interessert.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feirer det at jeg fremdeles synes at norsk nisselue patriotisme er urteit og min tilhørlighet til verdens fildelere. Eller kanskje jeg er kaptein Sabeltann.

 

 

Kanskje de vil være en del av felleskapet, men med sin egen vri? Lite vet jeg, men siden det ikke skader noen så er det vel ingen ting å henge seg opp i.

 

 

Selvfølgelig er jeg det, ellers hadde jeg ikke vært stort bedre enn en eks talibaner som sprenger en barneskole fordi de underviser jenter, bare mindre ekstrem.

 

 

 

Hva er det foresten med dere skaprasister? Innvandrere er liksom greit så lenge de vasker dassene og gjør andre jobber som ellers hadde vært reservert de minst kvalifiserte i samfunnet (altså dere), men så snart de vil gjøre noe mer, så ødelegger de norske tradisjoner og whatnot.

 

Norsk kultur er Munch, Hamsun, Grieg og sagaene. Ikke hva man har eller ikke har på hodet. Er dere så redd for invandrere, så får dere hute dere ut i skogen med vigrid og rope på Odin til fanden tar dere.

 

 

 

til resten:

ikke drit deg ut, siden du ikke er enig med "oss" så kaller du oss rasister osv, dysleksi har du også ser jeg,, da jeg nøye skreiv at det ikke gjelder de rolige og at de ikke trenger å ta seg nær av dette.

 

Du har ikke vært ute på gata har jeg skjønt, se bare på hvordan de oppfører seg, bare ute etter bråk, prater dritt om alt og alle, voldtar osv. Men du sitter vel å koser deg til å konvertere snart regner jeg med, som resten av de hjernevaska folka.

Uff, trangsynte sirkusartister begynner jeg å bli rimelig lei. De later som de kan noe når de skal åpne armer til alt og alle, VI ler og syns synd på vedkommende.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkjer folk kan flagge sitt eige nasjonale flagg den 17. Mai, om desse ynskjer dette.

 

Hijab som eit supplement til ein politi-uniform er eg dog imot. Ein uniform er ein uniform, utan personlige supplement som uttrykkjer personlige behov, om det er følelsesmessige, eller religiøse. Og så tykkjer eg personleg at eit slikt hovudplagg som til dømes hijabb, er upraktisk mtp. ein situasjon der orientering og dynamiske bevegelsar måtte finne stad. :)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi med HiAjAbA? turban? Samelue? Hva blir det neste? Bananhatt? Flytte til Island? Der er jo folk sånn litt normale. Spiser råtten hai og bygger biler med så store hjul man kan finne. Dårlig med penger der oppe men det blir vel like ille her så snart bankene har sløst bort oljeformuen. De kunne ikke bygge veier og nye skoler for en liten stund siden. Nå kan de vist pøse ut penger uten at det skal bli inflasjon ???? Dette var vel litt utenom men drt bare randt over litt. Utlendinger som ikke kan oppføre seg burde sendes til SVALBARD så kan de hakke kull resten av livet.

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten bor man i Norge, eller så bor man ikke i Norge. Enten man er flyktning, eller har flyttet til landet på vanligvis får man jaggumeg innse at man er i et annet land, og der er folk, og kultur annerledes. Derfor må man tilpasse seg landet man har kommet til, hvis ikke går det galt, noe man allerede ser.

 

Folk som ikke lærer seg språket blir trygdesnyltere, folk som ikke synes at kvinnevold er ufint gir kona en karamell med strykejernet, og kvinner får hele underlivet skjært bort og hivd i søppla. Slikt skjer når innvanderere ikke klarer å innordne seg etter norske regler og verdier.

 

Så la oss nå sette litt begrensninger på disse folkene, så vi ikke vasker vekk vår egen kultur, og verdier, fordi minoriteter som ikke engang "eier" dette landet skal få lov til å få viljen sin.

 

Innvandrere er litt som kammeraten din i nød, som trenger en boplass. Han legger beina på bordet, og driter med døra åpen. Dette er takken, for at han får bo et sted.

 

Innvanderere får oppføre seg som nordmenn når dem flytter til Norge, eller så kan de drite og dra. Greit nok at de skal få lov til å ha en moske, men et sted må grensene gå!

 

Og jeg legger ikke alle under en kamm, bare mange :)

Endret av _Evje_

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uniform er uniform. Med den uniformen følger det med et reglement. Dette kalles uniformsreglement. Dette reglementet er til for at alle som bærer uniformen skal se lik ut. Fordi uniformen er noe som representerer personen som går med den, som avdelingen han hører til, i dette tilfellet blir det politiet.

 

Drilltroppen i garden. La oss ta de som eksempel. Jeg nekter og tro at noen i dette landet hadde synes det hadde sett bra ut med 29 stk iført paradehatt, og 1 stk iført noe annet når de opptrer på military tattoo eller lignende.

 

Uniformen til politiet er lik for alle, fordi den representerer en avdeling. Avdelingen har ikke jihab, beret, samelue (jeg aner ikke hva den egentlig heter, beklager) eller lignende i uniformsreglementet.

 

Dette har ingenting med rase, religion, hudfarge eller andre ting og gjøre. Dette blir rett og slett bare for dumt! En uniform skal se bra ut, og en uniform skal være klin lik alle andre uniformer i samme avdeling. Derfor er dette et dumt forslag, og derfor er jeg i mot dette. Det tar seg rett og slett bare ikke ut. Rent estetisk sett. Ferdig med det.

 

Og sist, men ikke minst! Uniformen til politiet, og de fleste andre instanser i norge er kjønnsnøytral, religionsnøytral, rasenøytral og så videre. En hijab er et religiøst symbol som ikke har noe og gjøre i kombinasjon med en uniform. Det er en grunn til at jeg som jobber i forsvaret, ville fått en brutal strekk av sjefen min om jeg møtte opp på jobb iført uniform og for eksempel en åsatru t-skjorte.

 

En såpass viktig instans som politiet skal ikke "mene" noe, om dere skjønner hva jeg mener. En politimann skal ikke gå rundt med en uniform med et påsydd kors fordi han er kristen. En politikvinne skal ikke kombinere en t-skjorte det står "nei til abort" på med en uniform. Det ville jo blitt ramaskrik om noe sånt hadde skjedd.

 

På fritiden får man kle seg i hva man vil, og støtte hvilke religioner man vil. Men når man trer inn i en uniform, så legges det sivile livet igjen hjemme. Du blir ikke Ola Nordmann, en kristen mann på 34 år, som liker jogging, the beatles og sløve kvelder på sofaen. Når du trer inn i den uniformen, blir du Politikonstabel Nordmann. Ferdig med det. Ola Nordmann går i kirken, og mener at gud vil hjelpe han igjennom livets tunge tider. Politikonstabel Nordmann mener sikkert det samme, og kan gi uttrykk for at han er kristen. Men Politikonstabel Nordmann syr ikke et kors på uniformen sin, og forteller alle han arresterer om Gud.

 

Noen som ser tegninga her?

 

Og alle dere skaprasistiske bedrevitere med utsagn som "send de ut av landet" og "jævla svartinger som snart tar over norge": Gå hjem og vogg.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje de vil være en del av felleskapet, men med sin egen vri? Lite vet jeg, men siden det ikke skader noen så er det vel ingen ting å henge seg opp i.

Hvis de ville være en del av fellesskapet ville det kanskje vært naturlig med norsk flagg? Tror nok forøvrig at de som har opplevd krigen ikke er helt enig med deg i at et flagg ikke betyr noe.. Hvorfor i hule tror du det bedrives flaggbrenning egentlig? Fordi det ikke betyr noe? Spør Otto Jespersen

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva er det foresten med dere skaprasister? Innvandrere er liksom greit så lenge de vasker dassene og gjør andre jobber som ellers hadde vært reservert de minst kvalifiserte i samfunnet (altså dere), men så snart de vil gjøre noe mer, så ødelegger de norske tradisjoner og whatnot.

 

Norsk kultur er Munch, Hamsun, Grieg og sagaene. Ikke hva man har eller ikke har på hodet. Er dere så redd for invandrere, så får dere hute dere ut i skogen med vigrid og rope på Odin til fanden tar dere.

Det har aldri vært noen tradisjon for kriminelle gjenger i Norge, men det har blitt det de senere år Hvorfor det tro?

Er det liksom helt greit at man skal flagge med et annet lands flagg på et lands nasjonaldag? Er det riktig at kun en religion skal ha lov til å forandre en uniformering?

Og selvfølgelig blir man kalt rasist så fort man diskuterer innvandrere. Har du ikke noe bedre å komme med? Må man ty til det argumentet fordi det er tynt med saklige argumenter?

Det ville sett helt bra ut hvis en kundemottager på f.eks Møller gikk med Opel genser heller, men om noen klagde på det ville de i det minste ikke bli kalt rasister for det.

 

Er skremt over hvor kortenkt det går an å bli jeg.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår