Gå til innhold

Politi med hijab og 17 mai med utenlandske flagg.

Ranger emnet


mercedes200e

Anbefalte innlegg

Når får jo kvinner lov til å ha på seg hijab (vet ikke om jeg skrev det riktig, men) er ikke det til feil. jeg syntes alle politi kvinner og menn skal ha samme unoform. si den mening...

 

men når det gjelder 17 mai. syntes det er feil at en kan ha ett utelansk flagg på 17 mai. Eks. Polsk flagg på 17 mai i Norge. nei, det hører ikke sammen. si din mening...

 

 

(jeg er ikke rasist. Har ikke noe mot folk som kommer hit til Norge, men jeg mener at di skal tilpasse seg Norge)

bor i Lunde vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der er kinkig da..

Vi vil jo gjerne ha kvinner inn i Politiet, og også kvinner (og menn) med innvandrerbakgrunn. Det kan blant annet gjøre det lettere for politiet å håndtere enkelte saker.

Men, politiuniformen skal jo være nøytral, synes jeg. Religiøse hodeplagg har i prinsippet ingenting i en norsk politiuniform å gjøre. Samtidig er det snakk om et hodeplagg som endel muslimske (?) kvinner går med, fordi de tilhører en religion der de må gå med slike. Så vil vi ha dem inn i politiet, og samtidig respektere religionen deres på et skikkelig vis, bør dem få bruke det også i tjenesten.

Kan ikke riktig bestemme meg jeg..

 

Når det gjelder 17. Mai, mener jeg at 17. Mai er Norges nasjonaldag, ikke Polens eller Afghanistans. Så, norske flagg i 17.maitoget!

De må mer enn gjerne komme og feire nasjonaldagen vår med oss, hjertelig velkommen! Men det er fortsatt Norge vi feirer.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kinkig i det hele tatt spør du meg. Uniformer skal være uniforme, dvs ikke noe innblanda greier fra personlige ting. Hvis dem ikke klarer å forstå det, er de IKKE skikka til å være politi. Religion SKAL ikke ha noe å si på det å være politi. Noe som tydeligvis de fittene som styrer andre land ikke forstår, der de sitter og skjelver i frykt for å bli kalt rasister, og lar landet sitt gå til hælvete (ja, england, jeg snakker til deg!)

Endret av Mad_Maxx

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal de ha andre flagg på 17. Mai? Det er da Norges nasjonaldag.

 

Angående det med politiuniformen:

Hva om jeg hadde startet en ny religion der jeg måtte gå med gul joggedress hele tiden, hadde jeg da fått lov til å være politi med den dressen da? Hadde jeg blitt tatt seriøst?

Nei, det tviler jeg på.

 

Hadde vært morsomt å hørt en muslims mening om dette.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hijab er jo ett hodeplagg laget for å dekke til håret til disse kvinnene, og selfølgelig må vi respektere at muslimene blir jo sprengkåte om de ser en muslimsk kvinnes hår, så det ville jo vært flaut for den muslimske mannen som blir stoppet av en muslimsk kvinne i kontroll.

 

Nei, jeg synes det blir for dumt.

Peugeot 406 2.0

Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det fastsatt noe dato på når Norge blir muslimsk? Ayatollahk Komeigny sa jo at Islam skulle renne utover verden som glødende lava, noe det kommer til å gjøre i framtida.;) fordi vi ikke er konservative nok til å holde på VÅR religion og det å sette ned foten.

 

Vi tillater mer og mer, flere innvandrere osv. så VIPS så må vi gå rundt med Hijab,Burka osv. Det er vi selvsagt for dumme til å forstå:)

 

Utrolig mange aggressive innvandrere her til lands, blei slått forrige helg f.eks uten å ha sett fyren før, han var like raskt inni bilen som han slo. Sendt dem på hue og ræva ut av landet, nå snakker jeg om disse værstingene. Så er dem alltid 20 stk som backer opp om jeg skulle finne på å ta igjen. Eneste dem er flinke til er å sitte med sugerør i statskassa og bruke vold + selge "bruspulver" til norske dumme ungdommer.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk dom bor i Norge, skal leve etter livet sånn som det er her. Er ikke rasist jeg heller, men blir steikanes forbanna til tider når jeg leser saker og ting som overhodet ikke har noenting med Norge å gjøre. Sånn som f.eks. det med utenlandske flagg opplegget på 17. Mai som nevnt over. Helt på trynet! Det er NORGES grunnlovsdag, og da skal det ikke viftes med irakiske (eller engelske flagg for den del)! Irriterer meg grønn over det. Samme med det hijab greiene. Hadde jeg sett en kvinnelig politi betjent med et laken trøkt over hovvet, hadde nok jeg gått bort å minnet hun på hvilket land hun bor i! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det fastsatt noe dato på når Norge blir muslimsk? Ayatollahk Komeigny sa jo at Islam skulle renne utover verden som glødende lava, noe det kommer til å gjøre i framtida.;) fordi vi ikke er konservative nok til å holde på VÅR religion og det å sette ned foten.

 

Vi tillater mer og mer, flere innvandrere osv. så VIPS så må vi gå rundt med Hijab,Burka osv. Det er vi selvsagt for dumme til å forstå:)

 

Utrolig mange aggressive innvandrere her til lands, blei slått forrige helg f.eks uten å ha sett fyren før, han var like raskt inni bilen som han slo. Sendt dem på hue og ræva ut av landet, nå snakker jeg om disse værstingene. Så er dem alltid 20 stk som backer opp om jeg skulle finne på å ta igjen. Eneste dem er flinke til er å sitte med sugerør i statskassa og bruke vold + selge "bruspulver" til norske dumme ungdommer.

 

kunne ikkje vært meir enig, kast jævlane ut! spesielt bråkmakarane.

 

vil ikkje kalle meg rasist, men er fan meg irriterande når det står rett som det er at utleningar klagar på at dei ikkje får bruke det og det klesplagget på arbeid osv, som feks hijab drite i politisammenheng! likt for alle-gjelder også purken

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår