Gå til innhold

Polo 92-modell, Johans studentbil og elektrikerbil

Ranger emnet


JChE

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du ha hengerfeste på denne her?

 

Rart at ikke flere kjøper Polo, de er egentlig en veldig bra og driftsikker bil. Har hatt flere av disse selv og liker dem godt. ¨Fåes jo litt av hvert å sette på de også, hadde en "steilheck" her for et par år siden med trimma motor.

 

Her er noen av de jeg har hatt:

 

Bilde_303.jpg

 

Bilde_055.jpg

 

Bilde_095.jpg

 

Bilde_955.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, du har hatt endel :) Ja det er meget gode biler, starter alltid og har bra kjørekomfort egentlig. Skjønner at hengerfeste høres tvilsomt ut på denne bilen, men jeg skal hovedsakelig bruke det til sykkelstativ om sommeren, og en liten henger hvis det skulle knipe.

De du hadde der så jo vesentlig finere ut enn min, men det er bare en studentbil, og jeg skal kjøpe noe finere når jeg er ferdig med studiene. Bilen kosta ca like mye som en liten service på en ny audi :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig at ikke slike super moderatorer som liker å kalle seg ingeniørstudent ikke klarer å spa opp ett brukt Polo hengerfeste å sette på bilen sin??

 

Om du ringer til de som yter litt service og henter selv, så har du flere huggere langs vestfoldkysten som har masse deler og biler inne til enhver tid...

 

Grøstad, tbg, JM bildeler, larvik, ++++

 

Grunnen til at ikke så mange kjøper en gammel Polo er vel fordi en gammel Corolla er 10 ganger bedre å kjøre...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig at ikke slike super moderatorer som liker å kalle seg ingeniørstudent ikke klarer å spa opp ett brukt Polo hengerfeste å sette på bilen sin??

 

Om du ringer til de som yter litt service og henter selv, så har du flere huggere langs vestfoldkysten som har masse deler og biler inne til enhver tid...

 

Grøstad, tbg, JM bildeler, larvik, ++++

 

Grunnen til at ikke så mange kjøper en gammel Polo er vel fordi en gammel Corolla er 10 ganger bedre å kjøre...:D

 

Jeg klarer nok å spore opp et skal du se, men gidder ikke å bruke så mye tid på det før til våren. Derfor spør jeg her så lenge...

Jeg har blant annet tatt kontakt med hof bilopphugging, men alle bilene dems er nedsnødd,så de får ikke tak i noe.

Og at en corolla er en bedre bil er jeg klar over, men til 7000kr kan man ikke være kresen.

Og at jeg er SuperModerator og ingeniørstudent har vel fint lite med bilen min å gjøre :D

 

EDIT:for å ikke støte flere,så har jeg nå redigert signaturen min. HAH!

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tok litt bilder idag:

P3080012.jpg

 

Ulakkert skjerm fra veng, vet dette er litt fyfy, men har tectylert på innsida,og skal lakke når det blir mildt og tørt ute:

P3080015.jpg

 

Det er så mye fine biler her på forumet,så jeg tenkte jeg måtte trekke ned snittet litt...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag knakk eksosanlegget i to, og skapte et skikkelig leven. Etter en hyggelig tur til polardego, fant jeg ut at denne bakpotta var svindyr. Men nå har jeg fiksa det, ved hjelp av universaldeler fra biltema(beklager sandberg, jeg trosset dine ord) Og resultatet ble faktisk veldig bra! Totalt kom herligheta på 400kr, og det kan man ikke klage på... jeg ble så fornøyd at jeg fleska til med noen kinajallabillige 6x9 til 299, som passer bra i hattehylla. Det var til og med blå leds i de,som lyser opp hele kupeen,men de blir desverre ikke koblet til... får da være måte på :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår