Gå til innhold

Polo 92-modell, Johans studentbil og elektrikerbil

Ranger emnet


JChE

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en gammal polo som studentbil. Kommer ikke til å skje altfor mye her, men noe smått blir det av og til. Den som gidder kan følge med :)

 

Er på jakt etter hengerfeste til denne, og instrumentpanel med turteller hvis noen har dette billig...

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå må du ha litt tålmodighet da.

 

Alle VW etter 89 har innsprøytning pga kat. Den du har er AAV motoren med 55 hk og Bosch Mono-jetronic. Samme som også blir brukt på Passat og Golf

 

Finnes ikke noe annen sikringsboks. Sikringsboksen har dobbelfunksjon. Den er også gjennomføring av ledninger utenfra og inn i kupeen.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, monopoint ja, var det jeg tenkte... fett nok. Så det er ingen som har lagd noen erstatning til den sikringsboksen da nei. Det var dumt. Takk for svar så langt :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, kjekt å vite. Da tror jeg er best å skaffe et som er til akkurat denne bilen. Forøvrig er det en gullegod bil i ganske god stand, og tror den skal gå ganske billig også :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tanker om hvordan jeg skal rustbeskytte denne bilen? Den skal ikke inn til eu før april 2010, men hadde et lite håp om å få den igjennom da også. Planen min var å guffe på med tectyl under bilen og opp til dørlistene på sidene.Før dette tenkte jeg da å smøre på en form for rustkiller på de flekkene jeg ser(overflate), så tectyl til slutt. Vil dette funke greit? Det trenger på ingen måte å bli optimalt, da dette ikke er en bil som er verdt noe særlig, og mest sannsynlig havner på skroten når jeg er ferdig med den... planen er bare å få den igjennom eu en gang til :)

 

Når det gjelder rusthullet på skjermen, tenkte jeg på en macgyver-løsning med glassfiber og lakk. Hva tror dere om det? Veng har skjerm til 750, men hvis jeg kan få det enda billigere blir jeg fornøyd.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det blir en brukt skjerm fra høggern. Veng sine koster 750+mva, og så mye har jeg ikke lyst til å bruke hvis jeg ikke må. Jeg er tross alt student nå... :) Problemet er bare at høggerne her i oslo er så forbanna late at de ikke gidder å se om de har en gang... Jeg har ringt, og alle sier "det har vi ikke" bare et mikrosekund etter at jeg har spurt. Det tyder på at de ikke søker i systemet engang, de gidder bare ikke. Må nok til Hof eller Ola i Bø, hvis det skal bli noe.

 

Fant ut det med sikringene ja, ser ut som det holder greit nå. Utrolig at de har beholdt denne patenten så lenge! Husker ladaen min mor hadde før hadde samme system, det var en 83modell :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn så det er sagt, bilopphoggerne i oslo er UBRUKELIGE! Har ringt til alle nå, ingen gidder å sjekke om de har skjerm engang... sier NEI før jeg har fullført setningen....

 

Så nå har jeg bestilt skjerm fra veng, så da må den lakkes og... blir dyrere enn planlagt dette. Noen som har en smart framgangsmåte for å lage blinklyshull i en ny framskjerm? Det var selvfølgelig ikke det heller.typisk...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår