Gå til innhold

IKKE kjøp dekk av dekkonline.com(Gammel tråd)

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hm.. når jeg ser etter nå... de har adresse i hannover..

 

Noen her som faktisk er sikre på at de ER i hannover? og ikke bare en faktura adresse. for mye tyder på at de er i norge! og kjøper da dekk i tyskland som sendes ut!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke... Men handler hos de til jeg blir plaga. :) Har hatt en gang det var no krøll, men tok det på english over telefon, funka gull :) Må nevnes at person jeg prata med var svensk, men forsto likevel ikke en dritt av hva jeg sa :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkene sendes ut fra Tyskland, sjappa er norsk.

 

Som flere har sagt før i tråden, når en får dekk til halv pris er det svært lite å tenke på!

 

Jeg har handla masse dekk av dekkonline og aldri hatt noen problemer med dem. Ikke bare er dekka billige, de leveres FRAKTFRITT for svarte svingende! Og det på døra!

 

At biring har hatt en negativ opplevelse med sjappa skyldes nok dårlig karma eller noe.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betalte til kontonummer som jeg fikk oppgitt på hjemmesiden dems, VELDIG tidlig også.. så jeg regner med å få dekka slik som avtalt, men det gjorde det ikke...

 

takk til ingeniørstudent Jhce eller noe sånt og et par andre her, problemet er at jeg ikke ser hva som er problemet her fra dekkonline sin side.

 

robert, jeg leser ikke mld dine om du trur det.. så slutt å bruk tid på innlegg. Jeg skal prøve å være klok nok til å ignorere tilbakestående 25-åringer som mangler sosialt liv. Så det var mitt siste stikk til deg. Hade

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Eg bestilte to dekk i fjor,men etter de to dekkene eg hadde bestilt var hentet dukket det opp to dekk til i posten.

Eg var ærlig og tok kontakt da sa de att de skulle få dekkene hentet,eg sa att eg kunne kjøpe disse også og betalte pengene inn på konto.

Etter ein måned uten varsel kommer det innkasko på de to siste dekkene,ringer men de finner ikke betalingen som var merket med ordre nr og navnet mitt etc.

Så fakset eg bankutskrift 2 ganger men de fant den fortsatt ikke og nektet og trekke inkasko.

Da måtte eg sende kvittering til inkassoselskapet og gi beskjed att kravet var ugyldig,så tok det to uker og eg fekk slettet inkassoen.

Etter att inkassoselskape trakk kravet,begynner dekkonline om att eg skylder renter og da måtte eg true med forbrukerådet.

De to siste dekkene betalte eg 3 dager etter eg kontaktet de om att de hadde sendt to dekk for mye.

Eg kommer ikke til og bestille igjen tok meg ganske lang tid og mye frustrasjon og fekk aldri noen beklagelse.

Eg skulle aldri sagt att de 2 dekkene kom om eg hadde vist hva som var i vente.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår