Gå til innhold

LastShot

Bruker
  • Innholdsteller

    29
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om LastShot

  • Bursdag 10/28/1989

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    motor og litt til :)
  • Modell (eks S4)
    C 180
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes-Benz
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Yrke eller sivil status
    It lærling
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Koni Senksett, 20 '', Avantgarde grill, full soting, øyelokk, dvd spiller, 2x12'' i bagasjen og litt små stæsh...
  • Fylke
    Akershus og sånt...

Contact Methods

  • Bosted
    Ski

LastShot's Achievements

  1. Joa :) Men hjelper svært lite hvis det ikke er mulig å ligge breit på spillet da. Eller å ha 2 forskjellige "fysikk motorer" på grip/drift. Kan lære deg å drifte på NFS, men det føles jo ikke real. Nå prøver jeg så godt jeg kan å ikke være negativ, men etter 6 år. Så burde de da faen meg klare å få en fysikkmotor som takler overstyring!!! Forza har jo fått det til og det irriterer vett av meg at ikke GT kan ha det. Fordi spillet er jo mesterverk sånn sett. :chairshot
  2. WORD DAMN!!! +1 :pray Det var det jeg mente, man må ha et real fysikkmotor. Jeg kan nesten si at jeg "føler/kjenner" igjen oppførsel på en rwd på forza kontra real life. En bakhjulstrekker er en bakhjulstrekker, en 4x4 er en firefire og en feilhjulstrekker er en feilhjulstrekker. Kan du legge breie med 200 sx så snurrer du ikke døgnet rundt med en supra f eks... Etter 6 år og helt sykt grafikkmotor og helt utrolige prestasjoner og synnsyke effekter kan jeg ikke skjønne hvorfor forza 3 føles mere virkelig, ihvertfall når du gir gass og rumpa kommer med en rwd. (det er et eksempel) Og nei, jeg er ikke fast innstilt på at forza er bedre eller motsatt osv osv osv, det har noe med følelsen av bilen.
  3. Er vel litt ekstremt, men sitter på 20 tommere :D 225/30-20 forran og 245/30-20 bak. Impress er 37 tror jeg. Går akk innafor 5 % regelen. Bilen har koni 40-25 senk. Men blir valsing (eller amg skjermer) av hjulbuer og nytt justerbar senk på den for å få den enda lavere og stivere :D
  4. Har faktisk samma på min også!!! Jeg har da 55w ballaster kun på langlysa. Alt annet er vanlig pærer. ( liker ikke å ha xenon på spreder, anti-xenon-terrorist) hehe Si ifra om det har løst problemet. Det skjer oftere bare på tenning, om den går eller står på tomgang så er det mindre sjanse. Så er nok noe med strømm/kabler ell startstrømmen/spennfall...
  5. KJørte mercedes sls, og nei. tok bare vanlig time attack. Og nei, hadde ikke akkurat tid til å sette opp spissing, toe og camber osv osv osv på messa, hadde sikker 1000 kids bak meg som ville spille ^^ Av en eller anna grunn, så slipper jeg å ha "drift modus" og sette opp bilen drit lenge for å klare å legge den ut, holde den og få kontra etter kontra på forza. Selfølgelig, du må sette opp bilen der også, men du klarer å drifte med en bil som er trimma. Uten å ha noe form for spessiel "drift modus" osv. Jeg har grip biler som jeg kjører race med, og om jeg ligger lang forran så drifter jeg siste svinga før mål. Går fint som faen. Det er bare IMO. Skal ikke starte noe diskusjon om hva er best osv, bare at driftinga virket mere real på forza. Får se når GT faktisk kommer, om det blir GT og playstation eller ratt og stol til forza ;) Btw: http://www.inrumor.com/in/technology/gran-turismo-5-release-on-december-8/ Dennis
  6. Seriøst, hva skjer med kontraer? Jeg ble helt sjokkert!!! Uansett hva jeg gjorde, så fikk jeg ikke hentet kontraen. Den kom så voldsomt at det var ikke sjans i havet til å gjøre noe med. Nå har jeg ikke prøvd forza med ratt, men har driftet med kontroller´n siden toern. SÅ vet ikke åssen det blir med kontroller på GT5, men fy faen så skuffet jeg ble. Altså, spillet er nydelig, grafikken er nydelig... Men drift "feelingen" er heeeelt på tryne imo. Gikk ut av sete på oslo motormesse drit skuffa. Takk for forza
  7. skulle ha vært der... bare synd svina måtte komme:yodude:
  8. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5127367.ece Hvis det er samma folka så ble det litt liv da :) Røykfult hehe:tannløs:
  9. :offtopic Hvis du ser borti fra akk DE bila som er på bildet, men samma modelene, så MÅ det bli en r34 med venstre ratt OG hvite skilter. Å STEIKE jeg hadde digga å putre rundt med en sånnen riskoker og hadde nærmest sovet utenfor bt faen så de kunne se hvite skiltene mine hver gang de kom på jobb. ÅUYEAH :ratatatat
  10. Å FY FAEN, det er helt greit lav bil hehe :) Kommer ikke ut av garasjen med så vill senking i norge...
  11. Føler at det er ikke noe stress med AD. Policy og sånt er greit og grupper funker, men vi kjørte 2003 både på domene kontrollern og fil servern, men iår så gikk vi over til 2008, og faen azz, den er faktisk litt anderledes og tar litt tid til å bli vant til vista utsende. :puke: Lurer på om jeg får da prøve på 2003 ell 2008. Har blitt vant til å opprette grupper osv i 2008. Men de ligner veldig når det først kommer til høyreklikk egenskaper inni selve AD. Plus i 2008 har du fått noe som heter Printer Manedgment. Husker ikke om den var på 2003 jeg :s
  12. Næ, jeg vet ikke jeg azz... Det er par ting jeg har lært, og noen fakka problemer har fått, som jeg var ikke i gang i nærheten av på vgs... Jeg fant ut at jeg hadde nesten ikke lært en dritt om GHOST, helt til jeg begynte å drive med det selv. Tviler JEG hadde klart å stå på fagbrevet etter vgs, kanskje så vidt. Er en ting å lære seg å sette opp nettverk, annet ting er å drifte og vedlikeholde de greien i en stund. Lærer fort hva du kan gjøre for å spare tid og for at alt skal være smertefritt. :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår