Gå til innhold

IKKE kjøp dekk av dekkonline.com(Gammel tråd)

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

Men som jeg husker så får vel du en sånn mail når pengene er registrert på kontoen dems, har du den forsatt? Evt har du lagt den ved når du sende mail til dem?

sry hvis jeg ikke fikk det med meg i tilfelle du skrev d på begynelsen, drev å skummleste på jobben. :)

Synd at du har fått en dårlig start...

 

har kun fått mail om at min bestilling er annulert. Ja er litt trist, spesielt siden det er første gangen liksom.. For nå er det sånn at jeg aldri forskuddsbetaler noe igjen.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du bruker ikke nettbank virker det som. Gå i bank, be om utskrift av betalingen. Send mail eller ring med dette som bevis, dersom de da fremdeles ikke vil svare/gi etter så anmelder du dem.

 

PS, man pleier ikke å oppnå mye med å true, slår lett tilbake.

 

jeg truet på ingen måte, jeg bare ytret mitt på en måte som JEG syns ikke gikk over streken, var rett og slett det jeg syntes om dette jeg sa og spørte hvorfor dem ikke har levert dekket så lenge etter fristen+hvorfor bestillingen er annulert.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja f*en det er nedtur det. Og ja, er en sjanse det med forskudsbetale, men er meget sikker på at det må ha vert en stor feil her et sted, og mest sansylig hos dem.

Selfølgelig dumt spørsmål, men du er helt sikker på at kontoen din har blitt belastet?

 

ja, jeg betalte jo fakturaen jeg fikk. Men skal prøve å ringe dem igjen og høre med både banken og dem hva som kan ha forårsaket dette.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser responsen her ser du at dekkonline har et veldig godt rykte på seg for å være en seriøs butikk med gode priser og rask levering. At alt skal gå motsatt for deg tror jeg ikke kun skylles butikkens feil.

 

Hvis du slutter å grine så forbanna mye over at noe er galt og heller tar til deg noen av rådene som blir gitt her løser nok blemma seg ganske kjapt. Hvis du ikke har brukt nettbank til å betale med, gå i banken å få utskrift over transaksjonen.

Her finner du gjerne også ordnenr. Send dem en mail hvor du forklarer saken (drit i å fortelle akuratt hva du mener om firmaet og deres virksomhet til senere) så er de nok behjelpelige med å rydde opp i saken.

 

Og til neste gang kan du kanskje vente med å hive kvitteringer for forskuddsbetalte varer på peisen, til de er i hus :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser responsen her ser du at dekkonline har et veldig godt rykte på seg for å være en seriøs butikk med gode priser og rask levering. At alt skal gå motsatt for deg tror jeg ikke kun skylles butikkens feil.

 

Hvis du slutter å grine så forbanna mye over at noe er galt og heller tar til deg noen av rådene som blir gitt her løser nok blemma seg ganske kjapt. Hvis du ikke har brukt nettbank til å betale med, gå i banken å få utskrift over transaksjonen.

Her finner du gjerne også ordnenr. Send dem en mail hvor du forklarer saken (drit i å fortelle akuratt hva du mener om firmaet og deres virksomhet til senere) så er de nok behjelpelige med å rydde opp i saken.

 

Og til neste gang kan du kanskje vente med å hive kvitteringer for forskuddsbetalte varer på peisen, til de er i hus :thumb

 

jeg har gjort akkurat som det sto beskrevet på siden dems, når jeg ikke får noe dekk, så er det useriøst. Jeg veit akkurat åssen detta har foregått.

 

du bør lese en gang til at det ikke var meg som kasta kvitteringa, noe du tydeligvis er for dum til.

 

Menmen.. får bare kjøpe nye,dyrere og breiere dekk.. må vel være plass til noe breiere på 123n;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er egentlig ikke dekket jeg er så forbanna for å ha mista, men det at jeg har gjort dem rikere UTEN at dem har mista/gitt fra seg noe som koster dem også.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår