Gå til innhold

IKKE kjøp dekk av dekkonline.com(Gammel tråd)

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

Dårlig erfaring med dekkonline jeg å!

Jeg angret kjøp av 4 dekk etter at dem var sendt til monteringsverksted.

Over telefon hørtes saken veldig grei ut, dem skulle ordne retur av dekkene. og når dem var returnert skulle jeg få pengene igjen..."null problem" som dem sa...

 

Etter dette har jeg sendt flere mailer til dem, med samme resultat hver gang... Dem trenger mer informasjon fra meg for å gi meg pengene tilbake.. Jeg fikk så mail etter et års tid, der dem sa at 2 av dekkene var ankommet, men dem måtte ha alle 4 før jeg kunne få noe penger...

Nå har det gått et og et halvt år...men fortsatt inngen penger. Og når jeg sender dem mail, får jeg samme gammle svaret, dem trenger mere informasjon for å gi meg penger tilbake...

 

Dekkonline kan BRENN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JEg har kjøpt endel dekk derfra. De kommer kjapt og greit. Men i og med at de ikke kan norsk noen av de siden de er fra tyskland/sverige, så blir service'n noe tuklete...

 

Jeg avbestilte noen dekk jeg kjøpte, før de var sendt. Jeg fikk dekkene likevel, men jeg ble ikke trekt ei eneste krone.. Jeg sendte de mail, og de skulle ordne frakt tilbake, Det varte og det gikk, men ingen ting skjedde. Og etter nesten 2mnd og en mail om at hvis de ikke fikk henta de snar så solgte jeg dem. Da kom fraktbrevene..

 

Men sånn bortsett fra det, så har de gode priser, og kjapp levering.

At du avbestiller når de har blitt levert er jo litt dumt da du da bare lager problemer for dem også..

 

Og jeg tror nok som sistemann skriver her, at du har gjort noe feil ang informasjon for tilbakebetaling av penga dine!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare positivt å si om Dekkonline, Bestillte dekka til Datsunen derfra, Dim som ikke føres i norge tilogmed, henta dem på tollpost på alnabru etter 5 dager. Supert! OG billig...

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var KJEEEEEMPEfornøyd med dekkonline!

 

bestilte, 4 dager etterpå var alle 4 forskjellige dekk kommet uttafor huset =)

+ siiiinnsykt billig pris for spesielle dekk som var nesten umulige å finne i norge

 

 

eneste var at jeg ringte tollen for å spørre for å se om de var kommet siden det stod( for å be dem sende ut samme dag ) var det bare det ene sette som var ført opp det andre var visst ikke oppfør for en merkelig grunn med ordnet seg kjapt ... tollvesene som tulla /

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg følelsen av også. Det er jo tydelig at trådstarter har blitt lurt her da, og selv om noen andre er fornøyd med firmaet,så hjelper ikke det han. Fortsett å mas på firmaet, hjelper ofte å true med tv2 hjelper deg og slike ting... Jeg hater useriøse firmaer!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst.. Kan jeg få lov til å si HVOR JÆVLA STORE TULLINGER DERE ER!?

 

 

Først og fremst.. handle dekk på nett? Kan skjønne om du bestilte i usa! men dette blir samme som å handle mat på RIMI.no !!

 

For det andre.. forhåndsbetaling!? Det burde ringe bjeller = svindel!

 

Fleste seriøse bedrifter her til lands klarer faktisk å sende varer i postoppkrav!

 

hahah.. Tapte pengr som fortjent

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår