Gå til innhold

Hjelp angående parkering plas

Ranger emnet


afrim

Anbefalte innlegg

Hei og beklager mitt skrivefeil i norsk

Skal være så kort som mulig

Jeg lurer på hvordan jeg kan løse dette problem:

Jeg bor på et borettslag og her problemer med mitt nabo angående parkeringsplass

nesten hver gang hun parkerer bilen så parkerer hun skjevt og oftte riper opp bilen min

med dør når hun åpner dør til sin bil...

Jeg her pratet me hene 4 ganger yten resultat her pratet med styret i borettslag yten og få hjlep

di sier at eneste løsning er og flyte bege os men jeg her parkering numer ( 2 ) som er veldig nær leiligheten min

og vil helst ikke flyte og så lenge jeg har ikke gjort noe og er ike skjuldi vil helst ike flyte

jeg her tatt bilde hvurdan hyn parkerer og har over 5 vitne som ser hvordan hun parkerer men likevel styret lukker øynene

Så jeg trenger hjelp og venter noe tips hva kan jeg gjøre skal jeg ta nue advokat eller nue regler som kan hjelpe..

jeg kan vise nuen bilder her

 

Untitled-1.jpg

Her er bilen min parkert skoda octavia som fot ripe me engang

1171020081022.jpg

Og her ser dere over linjen jeg klarte ikke gå inn i bilen gikk inn fra pasazer side

141020081011.jpg

Her ser dere nor jeg siter mellom dem ....

IMG_0273.jpg

IMG_0275.jpg

Og her er hyn over gule linja ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, gi no hu ei ripa da, ta nøkkelen din å skrap opp lakken eller noe lignende.. Sånne folk som det der lærer jo aldri..

 

Alternativ 2:

 

Skriv skademelding på det, og få hun til å dekke skadene på din bil, mtp lakkering, bulker osv.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd å skrive ei skademelding og kreve skadene erstattet.. se om hun fortsetter da.

 

By the way.. hils henne fra meg og si hun er utrolig dårlig til å parkere!!

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parker helt inntil henne, så hun ikke får opp døra på førersiden. Ikke bruk din egen bil ...

 

For øvrig er det styret sin oppgave å ta tak i dette. At de ikke gjør det, viser at de udugelige.

Her tenk å parkere helt til siden men er redd hyn riper fordi bilen min er ganske ny 2007

men har fot tips og melde hene og styret i konfliktraadet men vet ikke om dette hjelper, vet noen om noen advokat som driver me sone saker...

Kan jeg skrive skademelding og kreve skadene erstattet yten at hyn underskriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe privat parkeringsselskap med tilknytning til borettslaget? I så fall kan du kontakte de.

 

Det lureste er selvfølgelig å skrive skademelding, og sende inn sammen bilder. Om hun har gjort skade på din bil uten å melde i fra, har hun gjort noe straffbart. I verste fall, om dette gjentar seg, kan hun miste førerkortet.

Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe privat parkeringsselskap med tilknytning til borettslaget? I så fall kan du kontakte de.

 

Det lureste er selvfølgelig å skrive skademelding, og sende inn sammen bilder. Om hun har gjort skade på din bil uten å melde i fra, har hun gjort noe straffbart. I verste fall, om dette gjentar seg, kan hun miste førerkortet.

 

Jag vet ikke om det er noe parkeringsselskap skal sjekke men vett noen om hvur kan jeg klage styret fordi nor jeg ringer obos di sier dett er styret som bestemer vi her ikke noe me parkering plas og jore og no jeg loner en parkering plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha skrevet skademelding på dette! Ta gjerne flere bilder og av hennes dør også. Som de sier er det jo hærverk og utrolig irriterende.

En annen ting du kan gjøre er å finne en god del stein og bygge en liten "mur" på din plass. Trenger ikke være særlig høy, bare slik at hun slår døren i den.

 

Lykke til :)

 

Mvh

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår