Gå til innhold

Hjelp angående parkering plas

Ranger emnet


afrim

Anbefalte innlegg

Skademelding, evt. trusler om og/eller anmeldelse er nok trikset ja. Det å på noen måte skade hennes bil er ikke særlig lurt, før du vet ordet av det har du plutselig anmeldelse på deg.

 

helt riktig, er jo japse.. 5-6 sek på 8000rpm så kommer rådene ut

 

Prøver du å være morsom eller er du bare dum?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skademelding, evt. trusler om og/eller anmeldelse er nok trikset ja. Det å på noen måte skade hennes bil er ikke særlig lurt, før du vet ordet av det har du plutselig anmeldelse på deg.

 

 

 

Prøver du å være morsom eller er du bare dum?

 

 

Eirik

 

Er du som ikke er riktig frisk her... Vet jo d at japsemotorer er dprlig begge to.. bare du som ikke klarer å innse det lillegutt :):hellothere:

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du som ikke er riktig frisk her... Vet jo d at japsemotorer er dprlig begge to.. bare du som ikke klarer å innse det lillegutt :):hellothere:

 

Hva med å prøve å holde seg til topic?

 

------------

 

Formelt sett dokumenterer du hver hendelse med bilder og sender inn til forsikringsselskapet ditt, så kan parkere henne inne hvis du føler for det..

Var plaget med det samme der jeg bor, måtte merke opp parkeringsplassene på ny, lage feltene større:angry:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du som ikke er riktig frisk her... Vet jo d at japsemotorer er dprlig begge to.. bare du som ikke klarer å innse det lillegutt :):hellothere:

 

jøss, finns det ei fornuftig sjel her på forumet som skjønner at japsemotorer er noe dritt? bra turbotassen, endelig en som har skjønt det..

 

btw, du bør anmelde henne...dette er det verste eksempelet jeg har sett på at 90% av befolkningen her til lands AAAALDRI skulle hatt førerkort.

 

men jeg hadde gjort som en her tidligere sa, fest kjetting til styrestag i og med at hun parkerer med fronten først...

tar hu litt fart så vil du få en latter du sent vil glemme;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å være litt serriøse for å hjelpe fyren! Har har helt klart ett problem her, og er sikkert lite interessert i å hverken høre på, eller gjennomføre disse planene deres. Han er nemlig ikke noe bedre selv da, om han gjør skadeverk på hennes bil!

 

Jeg ville selv tatt meg en tur på politistasjonen å fått råd, eventuelt kontakta forsikringsselskapet ditt for råd.

 

Håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svarene ...

Som ( adivass ) han nevnt her jeg et virkelig problem med ett skjæring

som forstår ikke og er uten hjerne...

Jeg er interessert og lose problemen fredly , her vart og pratet me Stovner politi

de sa at det er lite di kan gjøre, jeg kan anmelde hene men saken 100% blir henlagt.

Nå skall jeg ha motte me hun dume dama i konfliktraadet (http://www.konfliktraadet.no) hvor jeg tror for lite hjelp.

Her pratet me forsikring selskapet, di sa at jeg kan skrive skademelding og di skal prove og hjelpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår