RRSS79 Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hjelp! Bilen ligger nå i deler i garasjen. Vi startet på en jobb i helga, men kom over en bolt med den respektable dimensjonen 43 mm. (1 11/16 tommer?) Jeg trenger derfor en 43mm pipe, men det har vist seg vanskelig å oppdrive. Noen forslag til hvor jeg får tak i noe sånt? Eventuelt låne? Siter 2004 Audi A4 1.6 2001 VW Golf 1.9 TDI 1972 Rolls-Royce Silver Shadow 6.75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ta deg en tur til Tool eller Tess. Finner ikke slikt på Biltema eller nille for å si det slik :) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 sikker på at de ikke har på biltema? vet de har 65mm fastnøkkel der ihvertfall,så rart hvis de ikke har store piper også. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Her fant jeg noe: http://www.mytoolstore.com/ozat/1metdeep.html Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 biltema har sikkert større enn 43, men sikkert ikke akkurat 43, for den er jo litt spesiell. Sikkert spesialverktøy på merkeverksted..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Wurth eller TESS i Ski. Eller kanskje verktøy forhandleren i Nordbyveien som jeg ikke husker navnet på akkurat nå... Ligger et par hus innenfor Bamsebu (kiosken). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRSS79 Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Takk for alle svar. Jeg skal ta en ringerunde til de anbefalte plassene i dag. Håper jeg slipper å kjøpe originalt (spesial) verktøy! :scared Siter 2004 Audi A4 1.6 2001 VW Golf 1.9 TDI 1972 Rolls-Royce Silver Shadow 6.75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Kommer du ikke til med skiftenøkkel eller fastnøkkel? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRSS79 Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Kommer du ikke til med skiftenøkkel eller fastnøkkel? Nei, det gjør jeg dessverre ikke. Bolten sitter på baksiden av navet og det er mye saker og ting i veien. Det blir akkurat plass til en pipe og muttertrekker. Siter 2004 Audi A4 1.6 2001 VW Golf 1.9 TDI 1972 Rolls-Royce Silver Shadow 6.75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Desverre er det en heller uvanlig praksis at merkeverksted faktisk selger sine spesialverktøy, da dette i praksis er en inntekt i dass :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Jeg kjøpte nettopp 43mm pipe på biltema så det har dem ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRSS79 Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Desverre er det en heller uvanlig praksis at merkeverksted faktisk selger sine spesialverktøy, da dette i praksis er en inntekt i dass :) Det kan nok være, og det gjelder nok helt klart for nyere biler. Hen heldigvis er det mulig å skaffe stort sett alt til disse bilene fra England gjennom entusiastklubben dersom det skal vise seg å bli nødvendig - billig er det dog sikkert ikke. Siter 2004 Audi A4 1.6 2001 VW Golf 1.9 TDI 1972 Rolls-Royce Silver Shadow 6.75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRSS79 Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Jeg kjøpte nettopp 43mm pipe på biltema så det har dem ;) Hmm... på Alnabru? Det hadde dem visst nok ikke da vi sjekket, men har nå fått tak i det et annet sted. På grunn av mm. og tommer er jeg litt spent på om det passer, men har målt da :D Kanskje det blir kjøring i helga! Siter 2004 Audi A4 1.6 2001 VW Golf 1.9 TDI 1972 Rolls-Royce Silver Shadow 6.75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg