olds Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Så på AutoDB at det gamle custombygget til "snekkern" var til salgs og den står desverre å forfaller på et huggeri så her er det muligheter til å kjøpe et stykk norsk custom historie. AutoDB-kode: 1957971 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B250 Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Se der, Dream Machine 2, ikke verst. Er det noen som har noen idè om hva selger skal ha for denne? Utifra annonseteksten forventer han tydeligvis en god slump, og ettersom jeg ikke innehar noen muligheter til noen "god" slump for tida, tror jeg at jeg ville blitt oppfatta som "useriøs" hvis jeg ringte. Men utifra bildene ser det regelrett ut som denne legenden virkelig har et stort behov for å skifte eier. Det som er litt (veldig) ille, er at dersom selger ikke får "rett" bud, kan dette klenodiet se ut til å gå en usikker fremtid i møte.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Vi var innom skroten i Risør der den står for et par år siden. Ser ut som en fet bil. Noen som har mer info om den? Eller bilder fra storhetstida? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 1981... Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Er den bilen der customlaga ellernoe? Er det "innebygga" sjalusi den har..? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Jepp den bilen der er nok custom laget ja Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Er den bilen der customlaga ellernoe? Slik ser originalen ut, du kan jo bedømme selv om den er customlaga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Di bildene der er vel av Dream Machine 1. Bilen ble bygget om og fikk navnet Dream Machine 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Di bildene der er vel av Dream Machine 1. Bilen ble bygget om og fikk navnet Dream Machine 2. Versjon 2: Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Spesielt pen er den jo ikke... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 enig der :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 men man kan i allefall si at den er spesiell.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 :D Det er sikkert... men historisk da... var det ikke kent mellvoll som fikset den siste versonen her? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Satt på frontpartet fra en Corvette og bakspoiler fra en Superbird så ville den blitt råtøff... Og 345/15-26 dekk. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Faen for en stygg bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg