Gå til innhold

Din neste bil?

Ranger emnet


triggerhappy

Anbefalte innlegg

Min neste bil blir vell ein Zuki Jimny - AT :pray

 

Rett å slett fårdi d er tilnærma umulig å få godkjent STORE hjul knock

 

 

Men d fikse AT aneglsmili

tåffår - 928 52 178

Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway

SJ413 - Vitara`n

Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så fort lommeboka tillater til blir Audi'n bytta ut. Tror nok det blir en BMW E39 neste gang.

 

Gikk ikke helt som jeg planla for snart halvannet år siden. Ble Alfa Romeo gitt...

 

Men har planer om å bytte bil igjen. Sikler nå på Alfa Romeo 156 Sportwagon, Alfa 166, Range Rover og Audi A8 (forsikringsselskapene sørger sikkert for at jeg kan glemme alle fire)

 

Som vanlig ender jeg sikkert opp med noe helt annet ;)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einser GTi, eller Mazda MX-5 tror jeg... Iallfall som ordentlig BIL. Kan bli en Mazda 929 eller Sierra 3/4 dørs som vinterbil, eller kanskje bare en Toyota/Nissan/Honda som bruksbil... Gammel Civic eller no?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

over et stort tidperspektiv...

 

en bil som går ann og bruke hele året i norge eventuelt ta primeraen som jobb/vinter bil

så er drømmen en bil som det ikke finnes noen av i norge, tror jeg. Hemmlighet.. koster 22000 amrikanske dollar for 06 modell ..

 

også er det denne R34 da som krever 60Kr innsats hver lørdag, og kansje vis flaksen slår til da...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedkriteriet mitt er at bilen skal ha mellomaksel.

Blir en av disse tre:

 

-Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak (Fordi det finnes ikke noe råere bil enn den!)

 

 

http://www.supercars.de/?show=single_screen&do=car&modell_id=705&modell=Escudo%20Pikes%20Peak&marken_id=153&markenname=Suzuki©=2&url=Li9kYXRhL3N1enVraS8xOTk2ZXNjdWRvIHBpa2VzIHBlYWsvNDgwLzAyNS5qcGc=

 

 

Her er noe råere

 

 

 

 

Min neste bil blir forhåpentligvis en golf2 gti 16v som jeg får pussa opp selv i vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste bil blir antakelig en E30 2 dørs facelift til prosjektbygget mitt.

Nåværende bil blir nok shinet opp å brukt som bruksbil en stund. Har igjen en god slump med skole, men skulle det dukke opp en vettug E46 Coupe med 6'r under panseret så er ikke jeg vanskelig å be :)

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sierra Cosworth 4x4.

Opel Omega B 2,5 tdi stv. automat.

mercedes. 300D/DT

mercedes 230/300E

Omega B 2,0 sedan.

ford mondeo MK3 2,0tdi stv

Nyere ford focus med brukandes motor.

MK1 ford mondeo 2,0 zetec sedan.

E34 m5 touring.

Audi 90 sedan Quattro.

Mitsubishi pajero TD.

Toyota HiLux TD

 

som dere ser alsidige ønsker.. men det jeg håper på er 4x4 sedan cossie.. klat 2wd er greit det å,, men ville nokk følt meg tryggere i en 4x4. hehe

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Det ser ut som jeg flytter til england til sommeren, så da selger jeg det meste jeg har her.. Jeg håper jeg sitter igjen med kroner nok (eller pund, som det jo blir) til å kjøpe meg en rimelig Skyline R32.. (ikke gtr, nei..), eller rx7. Om det blir for dyrt, er s13 latterlig billig der borte.. Japansk og rwd blir det uansett.. Det er jo mulig det blir en ae86 og, men de er ikke fullt så billige... Fordelen med ae86 og s13 er at jeg kjenner dem tenkisk, men jeg har mest lyst på Line da :)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en større bil på meg neste gang, både mtp motor og karosseri. Har en 1.4i Almera nå, grei bil for all del, men lite med kjøreglede, motor og plass. Favoritter til neste bil er

 

- Audi A4 1.8 (96-98)

- BMW 318i (evt. større motor) (94-97)

- Nissan Primera SRi (97 - 00)

 

Eller, en eldre "sportsbil":

- Prelude (93-94)

- Celica (96-97)

 

Er vel de som er mest interessante for tiden... Bytter antagelig neste år, rundt sommertider, budjett blir rundt 80-90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutsatt at Volvoen holder en stund til blir det nok en alt for stor full-size amrik stasjonsvogn på meg, med enda større motor. Foreløpig synes jeg drivhuseffekten er oppskrytt, det er fremdeles drittkaldt om vinteren. :D

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår