Gå til innhold

Din neste bil?

Ranger emnet


triggerhappy

Anbefalte innlegg

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FAEN! Jeg kom på idag tidlig på skolen at jeg skulle prøve å lage et sånt innlegg senere i kveld.. angry

 

 

Mine realistiske planer inkluderer disse bilene, hvilken av de jeg ender opp med vil tiden og lommeboka vise.

 

- Alfa Romeo 156, syns den rett og slett er vakker.

 

- Bmw 7 serie fra mellom 95-99. (E38?) Helst 730d eller 740. Ønsker meg en slik en i rød eller svart. Helt fri for "jalla greier", bare clean og elegant. Gjør seg godt i garasjen ved siden av pappas VW transporter..

 

- Siste generasjon Honda Prelude. Tror kanskje jeg er den eneste som syns de er fine.

 

- Audi A8 av den gamle typen. Med quattro og sånn. Gjerne diesel om det lar seg gjøre. Samme grunn som 7-serien..

 

- Mercedes CLK av den første typen. Bare liker den, en kamerat av meg kjører slik og den er fin fin.

 

- Kunne også tenkt meg en Jeep Grand Cherokee fra 1998 og utover, men den blir nok altfor dyr å kjøre med pluss at jeg sitter for høyt over bakken.

 

 

 

Sannsynligvis blir det vel Alfa eller Prelude på meg tenker jeg.. *håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til tyskland og hente hjem en audi a8 2.8 quatroo 95-96mod før jul tenkte jeg. Siden jeg har solgt gobilen min så må jeg ha meg ny:) og da blir de mye mods tenker jeg:)

-Audi A8 nye lowrider vogna :dj

 

x-Boble 1200 61 mod

x-Golf gti 16v 90 mod

x-Golf gti 82mod

x-Lowrider Audi A4 96mod

x-impala 64mod (lowrider)

x-dodge van 89mod

x-bmw 320 cab 89mod

x-pluss div andre drit biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg har fått meg bil ennå, men jeg har alerede lagt planer om hva som skal komme etter Primeraen.

 

Enten Audi S3 eller Subaru Impreza WRX. Er jo ikke akkuratt to biler i samme str, men nesten samme motor str. og begge har firehjuls trekk.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår