matros72 Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Har et innstrument panel med de 3 ekstra målerne,som kommer fra en 2,8e.Tenkte å montere dette i min 2,3e(c4).Er det noen her som har gjort dette? mye å forandre på for å få det til og virke? Kan nevne at det står innstrument panel uten de ekstra 3 målerne siden før i bilen. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkumskyskraper Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Ja, det passer. Men tror ikke du får liv i alle ekstra-instrumentene. Dette fordi du ikke har oplegg for dette fra før. I min så har jeg ettermontert ekstra-instrumenter: klokke, oljetemp og voltmeter. Eneste som fungerer er voltmeter. Oljetemp må man hente signal fra motoren et sted, men om det ligger klart vet jeg ikke. Klokka har jeg ikke fått sett på enda, men tror ikke det skal være så vanskelig å få til. Siter Min bil: Audi 100 94`, 2,3 E Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Voltmeteret trenger spenning fra batteriet. For å få oljetemp trenger du ett y-ledd der hvor oljetrykk-føleren sitter. Klokka trenger strøm. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Ok. Høres da ut som dette skal gå an å få til.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg