Gå til innhold

familiebilen

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om familiebilen

  • Bursdag 10/09/1975

Contact Methods

  • Bosted
    bergen

familiebilen's Achievements

  1. Løysinga ser ut til å vere å hente både både konstant spenning og styrespening til rele frå den lederen til langlyset som alltid hadde 12V, og sett jordinga til den som mista 12V når eg slo på langlyset. :-)​​
  2. Det fungerte ! Då har eg altså eit minskobla system. ​ Einaste no var at ledbjelken går på når eg slår på parklys.
  3. Takk for svar, men på denne pæra, som er langlyset mitt, er det 2 ledarar inn til kontakten. Dersom eg har nærlys/køyrelys på måler eg 12V på begge ledarane. Når eg sler på langlysa, fell den eine 12V ledaren vekk (eg måler den til 0). ​ ​​
  4. Men, ja. Det kan vere. Det er ein kontakt til som går inn i lyskassen som har 3 ledarar på seg. Den tippar eg går mot rullehjul i dashbord for å regulere høgden på lyset...
  5. Tja, sei det. Eg kjenner ikkje til Bi-xenon Slik ser langlyset ut:
  6. Takk for godt råd ang. AV/PÅ i snøstorm. Det hadde eg ikkje tenkt på. Uansett. Eg får det ikkje til. Eg har målt litt og kome fram til: - Ingen ledning som går til lysa har 0V ved kjørelys/nærlys og 12V ved langlys. - Kontakten til langlyset har berre 2 ledarar ( altså ikkje jord?). Ved langlys/kjørelys er det 12V på begge, ved langlys fell den eine 12V vekk. Lyskassen har 4 kontaktar til 4 forskjellige lys: Langlys, kjørelys/nærlys/øparklys og tåkelys. Alle desse har berre 2 ledarar. ...so det kan vike som om brytaren til langlysa opnar for jord til den eine 12V i stikkontakten til langlysa ein plass..? No er eg på tynn is... ​​
  7. Hei. ​Eg kjøpe ein Led bjelke frå Ekstralys som eg vil montere på min Honda Crv2006. Det følgjer med koblingskit med uttak til dashbord-bryter (svart/raud/blå), pluss og minus pol til batteri og ferdigkobla rele. Eg ​ vil kople dette direkte saman med langlysa og treng difor ikkje brytaren som går inn i dashbord. For slik kobling skriv Ekstralys at eg berre treng å koble pluss og minus til batteriet, samt kople blå leder til pluss som går til langlysa. Det har eg gjort. Når motoren og tening er av og eg blinkar med m​ed langlysa lyser både dei ordinære langlysa og lysbjelken synkront, slik som eg forventa. Men i det eg sler på tenninga og når motoren går, slår relet til lysbjelken seg på og lysbjelken lyser konstant. uansett om det er kjørelys, eller langlys. Den går berre av dersom eg set på parklys. So relet får strøm frå pluss pol til langlyset (der styrestrøm) er henta frå eller? Det må i so tilfelle vere svært låg spenning for eg ser ikkje ikkje noko lys i den ordinære langlyspæra. Nokon som kan hjelpe?
  8. Takk for svar! Eg får ta meg tur innom ein verkstad og høyre om det er mogleg å montere ein slik "hub". Reknar med det gjer bra utslag i drivstoffutgifter å køyre med 2wd heile sommaren.
  9. Eg har ikkje sett nede ved nava. Eg er ikkje heilt sikker kva eg skal sjå etter :-) Eg høyrde om ein som hadde kjøpt ein hub og sett på sin bil. Han måtte gå ut av bilen for å skifte mellom 2 og 4 hjulstrekk. Kanskje det finnes slike løysingar?
  10. Hei. Eg har nett kjøpt meg ein Hiace,lang type, med 4wd. 2000 modell, Disel. Ein flott bil som eg ser fram til mange fine dagar med. Men, den bruker litt mykje disel. Eg reknar med det skuldast at den køyrer med 4wd heile tida. Er det nokon måte eg kan kople ut framhjulstrekket når eg ikkje treng det, og på att når eg treng det? (typisk av om sommaren og på om vinteren)?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår