Aalhus Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Skal ha av manifoilen på ein golf gl 1.6 90 mod Har fått av gasseren, men er jævla trangt der å so står varmeskjoldet i vegen.. Hjelp pleas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 ta av varmeskjoldet! er ikke det skrudd, eller det vil si var skrudd når bilen var ny, er nok mye rust der nå. ellers så skal du komme til med riktig verktøy uten å behøve å fjerne noe mer tror jeg. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoelRacing Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Tre en kald momentnøkkel oppi røve mens du holder på da mr aalhus...hjelper på konsentrasjonen det:partyon: Viss du ikke får det til, så får du gi meg en lyd i helga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabgrab Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Skal ha av manifoilen på ein golf gl 1.6 90 modHar fått av gasseren, men er jævla trangt der å so står varmeskjoldet i vegen.. Hjelp pleas Har nettopp gjort dette på cabben min. Noe drit å komme til, men med riktig verktøy går det greit. Er seks skruer som holder den. Umbrako størrelse 6 eller 7, husker ikke helt. Bare pass på å ikke miste verktøyet inni der. Ekstremt vanskelig å få ut igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Skal du av med toppen er det lettere å ta av C-klemmene mellom eksosrøret og manifoilen btw :) Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalhus Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Har nettopp gjort dette på cabben min. Noe drit å komme til, men med riktig verktøy går det greit. Er seks skruer som holder den. Umbrako størrelse 6 eller 7, husker ikke helt. Bare pass på å ikke miste verktøyet inni der. Ekstremt vanskelig å få ut igjen. okey.. skal se ka eg får til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalhus Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Skal du av med toppen er det lettere å ta av C-klemmene mellom eksosrøret og manifoilen btw :) den skal ikkje av enda.. skal herje litt først;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalhus Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Fått av boltane no. de va eit helvete.. kjappaste å beste måten å få av manifoilen når boltane e tatt av?er første bil so prøver å lære;)noen med bilder av ein 1.6 som blir demonter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalhus Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 manifoilen vil ikkje av. har fått av alle bolter, men den sitter som støpt, har gitt den eit kakk, men sitter lika godt:-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Sikker på at du har tatt av alle boltene/mutterne? ingenting annet som holder manifolden? Den skal løsne ganske greit når alle skruene er av Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalhus Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Sikker på at du har tatt av alle boltene/mutterne? ingenting annet som holder manifolden? Den skal løsne ganske greit når alle skruene er av hmmm... har du nåke ide om de kor de kan sitte ein jævel som eg ikkje har sett.. har sett etter.. nesten sikker på at eg har fått alle, trangt der bak på ein gl:-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Alle 6 umbrakoskruene av? Tatt av platen mellom innsugsmanifold og eksosmanifold? I såfall skal den være løs! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Når jeg skulle ta av innsungsmanifolden slet jeg med platen som quattro73 snakker om. Hodene på skruene til den var helt ødelagt, så jeg slet litt med det. måtte ta å bruke en rørleggertang for å få den av.. utenom den platen og skruene i selve manifolden skal det ikke være noe annet som holder den fast, min datt iallefall rett av da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Kan prøve å varme opp langs manifoilen, så samtidig slå med gummihammer. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Alle 6 umbrakoskruene av?Tatt av platen mellom innsugsmanifold og eksosmanifold? I såfall skal den være løs! Slenger opp et dårlig bilde som viser de to ekstra boltene du må løsne. Har satt ring rundt den ene, er en til på motsatt side. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg