Gå til innhold

feil vei i rundkjøring

Ranger emnet


devil duck

Anbefalte innlegg

inatt var jeg ute å kjørte .. klokken var ca 5 da jeg tengte meg hjem å kjørte "kortveien" gjennom rundkjøringa da det var svinglatt på andre siden. det var helt folketomt utenom en politibil jeg ikke så som var ca 300 meter unna, veit jeg har drette på draget. man hvor dyrt KAN det bli for meg i verste tilfellet ?

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. En rundkjøring er enveiskjørt. Derav pilene som viser påbudt kjøreretning, så det kan vel ikke bli verre enn et forelegg hvor man kjører i enveiskjørt gate?

Jeg er n00b.

------------------------------------------

Insty kjører nå Nissan 100 NX '91

Insty har hatt Peugeot 405 '94 [Krasjet]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøring mot ”Påbudt rundkjøring” kr 4200,–

 

fant jeg på en nyhets side .. betyr det at de nødvendigvis blir 4200kr eller kan det bli lavere en det ?

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4200kr er hvis du hadde fått et forenklet forelegg som ble godtatt på stedet.

 

Nå er du anmeldt, det vil si en dommer bestemmer hva slags straff du får.

 

Det går utmerket godt an å utstede forenklede forelegg i ettertid...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes dem heller kunne vert å tadd de som drakk å vanket på vegen å sloss enn de som kjører 5m kortere en det vanlige på en folketomm plass =/ men det er nå bare meg =P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes dem heller kunne vert å tadd de som drakk å vanket på vegen å sloss enn de som kjører 5m kortere en det vanlige på en folketomm plass =/ men det er nå bare meg =P

 

 

JEG BLIR FORBANNA!

 

sånne som deg skulle ikke vært på veien i det hele tatt.

du skjønner vel ikke hvorfor du får bot heller du?

 

FØLG REGLENE! ha det gøy på bane. så slipper du sitte i en slik situasjon. Eller værre, Neste gang du tar "en spansk en" i trafikken så ender du opp med og drepe noen!

skulle ønske den juristen i saken din så denne tråden. sikkert tatt lappen din på livstid med den instillinga du har på regler.

 

ta bota og lær av det! begyn og følg regler!

:angry:

*************************

over 20 biler på samvittigheten.

E36 M3 cab atm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår