Gå til innhold

feil vei i rundkjøring

Ranger emnet


devil duck

Anbefalte innlegg

jeg syntes dem heller kunne vert å tadd de som drakk å vanket på vegen å sloss enn de som kjører 5m kortere en det vanlige på en folketomm plass =/ men det er nå bare meg =P

Ligger jo rimelig greit an i forhold til han som kjørte denna bilen..

 

Fjordingen - Framside

 

ca 60m med firehjulsskrens før bilen skar ut på et jorde, og deretter kast i kast bortover jordet i 80m før ferden stoppet på taket. (Denne gangen kan man ikke skylde på føret (tørt), bilen, dekka (sommerdekk), veien (bra standard))

 

Noen som ser hvilken bil det er?

 

Det er en BMW... sjåføren var 18år og kjørte rundt som en idiot hele helgen, før han endte opp som drapsmann på søndagen.

 

Så til deg, se alltid lyst på livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes dem heller kunne vert å tadd de som drakk å vanket på vegen å sloss enn de som kjører 5m kortere en det vanlige på en folketomm plass =/ men det er nå bare meg =P

 

Mitt standardsvar: "Hvis du ikke så politiet, så betyr det at du ikke er flink nok til å avgjøre hva en folketom plass er."

 

Og, du bæsjet på leggen. Hadde du kjørt 5m lengre, så hadde du sluppet denne boten. Ta lærdom av dette i stedet for å sutre over politiet.

Og husk, det er flere råner-relaterte dødsfall i Norge enn det er overlagte drap.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG BLIR FORBANNA!

 

sånne som deg skulle ikke vært på veien i det hele tatt.

du skjønner vel ikke hvorfor du får bot heller du?

 

FØLG REGLENE! ha det gøy på bane. så slipper du sitte i en slik situasjon. Eller værre, Neste gang du tar "en spansk en" i trafikken så ender du opp med og drepe noen!

skulle ønske den juristen i saken din så denne tråden. sikkert tatt lappen din på livstid med den instillinga du har på regler.

 

ta bota og lær av det! begyn og følg regler!

:angry:

 

jaja nå tar vi helt av her... jeg kjørte jo da i 10km/t å jeg jeg tar ikke "spanske" når det er trafikk eller generelt levende vesen i nærheten! og jeg blir ikke å krangle på bota å jeg følger reglene til stor grad!

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

En kompis av meg klarte akkurat det samme, han fikk 4200 i bot. Men den bota han fikk er meget diskutabel da denne "rundkjøringa" er til irritasjon for alle og enhver. Den er for å si det slik så liten/skarp at hver eneste trailer/lastebil skulle hatt den bota hver gang dem kjørte gjennom. Personlig frister det å kjøre opp til maskinførerlappen og fjerne den en vintersdag. Trolig ville ingen savnet den.

Audi V8 3.6

Audi A4 1.8 20V Quattro

Ford Granada 2.8 Gl

Audi 80 2.8E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
JEG BLIR FORBANNA!

 

sånne som deg skulle ikke vært på veien i det hele tatt.

du skjønner vel ikke hvorfor du får bot heller du?

 

FØLG REGLENE! ha det gøy på bane. så slipper du sitte i en slik situasjon. Eller værre, Neste gang du tar "en spansk en" i trafikken så ender du opp med og drepe noen!

skulle ønske den juristen i saken din så denne tråden. sikkert tatt lappen din på livstid med den instillinga du har på regler.

 

ta bota og lær av det! begyn og følg regler!

:angry:

 

 

Den der var unødvendig!

Volvo 745 91' Turbobil

Toyota Corolla 92' Konebil

VW Caravelle 88' Russebil

Volvo 245 91' Bilcrossbil

Opel Kadett C 78' Bilcrossbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår