Gå til innhold

Polardego: Prosjekt EL Fiesta

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Hvis bilen er "vraket" skal det være umulig å gjøre om på det, i værste fall kan vedkommende som skrev ut vrakmeldingen bli straffet. Det er strenge regler for å skrive vrakmelding og staten er ikke særlig samarbeidsvillige når noen har brutt reglene. Det vil ikke gå utover deg på annen måte enn at du sansynligvis må levere fra deg bilen. Det er ikke bilsakskyndige som avgjør dette, men toll og avgiftsdirektoratet.

Ikke sett igang med bilen før du har papirene i hånda ihvertfall.

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får sette på VW-merker jeg da... :roll:

 

Fiestan din var grisetøff! Det er skikkelig bil som skiller seg ut og jeg har trua på den bilen din!

 

Lykke til.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Skjer ikke så mye enda her, men "Mahle" felgene er ankommet til en kompis i Tyskland... :)

 

De så veldig bra ut, men han mente at det var feil bolter...

Får se på det selv.

 

Vurderer også fargebytte siden jeg synes den gulfargen er vel gul for min smak...

 

Vant en auksjon på ebay på noen andre felger også, så da har man litt og velge i... :happyhappy:

 

1b05_1.JPG

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da har jeg "forhåpentligvis" kommet til enighet med forrige eier ang. pris.

 

Det hadde seg nemlig slik at bilen var registrert som "vraket" hos Biltilsynet, så jeg måtte frakte bilen ned til dem for å faktisk vise at bilen eksisterte.

 

Men jeg fikk jo endel ekstra utgifter pga dette. Så nå håper jeg at tidligere eier er fornøyd og at jeg kan på begynne prosjektet for fullt i sommer.

 

Jeg er litt usikker på om jeg skal beholde fargen og hvilke andre Fordfarger som kler denne.

 

Har også handlet inn et 75/50 senkesett med dempere til denne.

 

Er egentlig til Mk2, men Mk2 er vel kun en faceliftversjon av Mk1?

 

Noen som vil arrestere meg der?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidu. Tøff bil du har valgt denne gangen :) Store menn med små biler er tøfft. Sikter til meg selv også..hehe

 

Det står en usedvanlig hel og fin Mk1 Fiesta på min lokale hugger,hvis det var noen detaljer du skulle trengt.

Er vel siste utgaven av den første.Ser littegranne nyere ut,med svarte detaljer etc. Usikker om den også kalles MK1.

Send en PM hvis du skulle trengt noe

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidu. Tøff bil du har valgt denne gangen :) Store menn med små biler er tøfft. Sikter til meg selv også..hehe

 

Det står en usedvanlig hel og fin Mk1 Fiesta på min lokale hugger,hvis det var noen detaljer du skulle trengt.

Er vel siste utgaven av den første.Ser littegranne nyere ut,med svarte detaljer etc. Usikker om den også kalles MK1.

Send en PM hvis du skulle trengt noe

 

Kan gjerne sende meg et bilde av den om du har, så ser jeg det med en gang.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår