kesol Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Nå har vi rigget stereo! 2 stk. nye 6x9 Pioneer i hattehylle, 2 stk. 8 år gamle 2-komponents JBL GTO i front (sykt god lyd til å være så gamle), alle drevet av en Pioneer-spiller gjennom en Alpine-forsterker. Spiller, forsterker og kabler fra broderens delelager (skulle komme med en bedre spiller :D), frontsettet sto allerde i bilen mens de i hattehylla har jeg kjøpt. God lyd! Eksoslekkasje er tettet, håper vi. Det vil tiden vise. Nå må bensinpumpereléet loddes (igjen, blinklysreéet oppspore (noen som vet hvor det er?), nødblink og blinklys ordnes, parklyspærer monteres og eksosmanifoldpakning byttes. Så skal bilen på henger og få motoren justert og diffen shimset. Se, null hull; Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Jeg har vært flink gutt og ordnet blinklys. *klappe på skuldra* Mye rart som har vært gjort i det elektriske på bilen, og det ble neppe noe bedre etter at jeg var der. :p Men hovedsaken er at det fungerer, og jeg vet hvordan det fungerer. Fant ut av parklys, mangler egentlig bare en pære. Sliter med at varsellampene i displayet har hengt seg opp. Lyser uten at tenninga er på. Hva har hengt seg opp? Og langlysene nekter å slå seg av når lysene er på, har det sammenheng med varsellampene? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaMan Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Kan egentlig ikke så mye om det her, men kan ikke være et rele som har hengt seg i "på" posisjonen da? Hehe, flott bil og prosjekt;) Siter - 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...) - 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd) - 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Det alle sier, men jeg finner liksom ikke helt reléet (eller reléene?)... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hvor er reléet for lysene? Og jeg trenger en skikkelig idiot-forklaring med teskje, her. Vet det er i området rundt sikringsboksen, men... :p Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaMan Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Der kan jeg egentlig ikke hjelpe deg noe særlig:P Er ferdig på skole som elektriker, så jeg vet hvordan relèet funker, men hvor det er må du spør han der oppe om^^, Siter - 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...) - 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd) - 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Amerikansk look på japsedekkene på den tyske bilen. Selv kaller jeg det "SINNSYKT PENT!!!111SHIFT"... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaMan Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 SKAMFETE felger og dekk;) Not bad at all^^, Siter - 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...) - 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd) - 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 få på de der felgene og ta bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Jeg ble MEGET fornøyd. :) Ikke noen som har en lås til bagasjerommet å selge meg, med nøkler? Evt. et komplett sett låser med nøkkel. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Noen som vet hvor man får tak i Engelmann-speil, helst billige kopier? EDIT: Nevermind, var jo bare å sjekke Ebay. Men om noen har noe norsk, så... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Mye arbeid å bygge om til forgasser, eller bare plug-and-play? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Forgasser,nææh..Trenger innsug m/forgasser,passende gasswire og evt choke.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hvorfor bygge om til forgasser? Er ikke mange som går den veien.. :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hvorfor bygge om til forgasser? Er ikke mange som går den veien.. :b Tja, spørs åssen forgasser(e) han tenker på det ;) Dobble webere\solex\dellorto er jo ganske vanlig, og ser og høres gromt ut! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg