Gå til innhold

Min Opel Manta B1 GT/E 1978 - REGGA! :D

Ranger emnet


kesol

Anbefalte innlegg

Nå har vi rigget stereo!

 

2 stk. nye 6x9 Pioneer i hattehylle, 2 stk. 8 år gamle 2-komponents JBL GTO i front (sykt god lyd til å være så gamle), alle drevet av en Pioneer-spiller gjennom en Alpine-forsterker. Spiller, forsterker og kabler fra broderens delelager (skulle komme med en bedre spiller :D), frontsettet sto allerde i bilen mens de i hattehylla har jeg kjøpt.

 

God lyd!

 

Eksoslekkasje er tettet, håper vi. Det vil tiden vise.

 

Nå må bensinpumpereléet loddes (igjen, blinklysreéet oppspore (noen som vet hvor det er?), nødblink og blinklys ordnes, parklyspærer monteres og eksosmanifoldpakning byttes. Så skal bilen på henger og få motoren justert og diffen shimset.

 

Se, null hull;

 

DSC00143.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har vært flink gutt og ordnet blinklys. *klappe på skuldra*

Mye rart som har vært gjort i det elektriske på bilen, og det ble neppe noe bedre etter at jeg var der. :p Men hovedsaken er at det fungerer, og jeg vet hvordan det fungerer.

 

Fant ut av parklys, mangler egentlig bare en pære.

 

Sliter med at varsellampene i displayet har hengt seg opp. Lyser uten at tenninga er på. Hva har hengt seg opp?

Og langlysene nekter å slå seg av når lysene er på, har det sammenheng med varsellampene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan jeg egentlig ikke hjelpe deg noe særlig:P

Er ferdig på skole som elektriker, så jeg vet hvordan relèet funker, men hvor det er må du spør han der oppe om^^,

- 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...)

- 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd)

- 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår