Gå til innhold

kunne du tenke deg å konvertere til islam?

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

@Volvohazard

 

Hvor er grunnlaget for innlegget ditt, kan du fortelle meg det? Bare fordi du ser langskjegga arabere sprenge seg selv i lufta så gjelder det alle muslimer?

Nå er det faen meg nok, alle religioner er i grunn fredelige, men det er menneskene som praktiserer det som velger å tro på sine måter og deretter danner uenigheter. Hvor mange ganger har du ikke sett en ekte troende muslim som forkaster de terroristene som handler i Allahs navn?

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, ikke om så Dovre tok fyr, bondevik ble en fornuftig mann, og jeg bada i pene damer, IKKE FAEN!

 

Og de aller fleste religioner er voldelige, mot alle som ikke er en del av de :P "DREP ALLE SOM IKKE TROR PÅ DEN SAMME USYNLIGE MANNEN SOM VI!"

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religion er vel stort sett bare tull uansett... Folk får tro på hva dem vil, spiller ingen rolle for min del, bare ikke la det gå ut over noen andre og for all del, ikke prøv å overbevise andre om at "din" religion er den riktige... Selv er jeg ikke døpt, og konfirmerte meg borgerlig, og går faktisk veldig bra med meg;)

 

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religion er vel stort sett bare tull uansett... Folk får tro på hva dem vil, spiller ingen rolle for min del, bare ikke la det gå ut over noen andre og for all del, ikke prøv å overbevise andre om at "din" religion er den riktige... Selv er jeg ikke døpt, og konfirmerte meg borgerlig, og går faktisk veldig bra med meg;)

 

A.J.

 

Helt enig. Men vil vel si at den religionen på "bunn" av min liste er syntologi (ikke nødvendigvis riktig skrevet, but still...)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Volvohazard

 

Hvor er grunnlaget for innlegget ditt, kan du fortelle meg det? Bare fordi du ser langskjegga arabere sprenge seg selv i lufta så gjelder det alle muslimer?

Nå er det faen meg nok, alle religioner er i grunn fredelige, men det er menneskene som praktiserer det som velger å tro på sine måter og deretter danner uenigheter. Hvor mange ganger har du ikke sett en ekte troende muslim som forkaster de terroristene som handler i Allahs navn?

 

takk.

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at folk konverterer til islam..

roten til alt ondt, og det er ferdig diskutert!!

rart at alle land som har islam til religion ikke har noen ting på stell?

 

Haha, spar meg. Her er det snakk om å være jævla trangsynt ja.

Si meg, hva annet enn bil kan du? Islam er faktisk den mest fredelige religionen her i verden, men som jeg nevnte tidligere her opp i tråden: Det er menneskene innenfor de forskjellige relgionene som velger å tro på andre måter, men samtidig ha den islamistiske (eller andre religioner) grunnlaget.

 

Se for deg denne situasjonen: Du er glad i biler og liker miljøet. Men så opplever du andre bilfrelste karer som ikke gjør det samme som deg og bare skaper kødd og samtidig lager et dårlig navn for andre bilfrelste. Hvordan hadde du følt deg hvis andre hadde rakket ned på bilmiljøet på samme måte som du rakker ned på religionen Islam?

 

Jeg kjenner deg ikke, men hadde jeg visst hvor du bodde så hadde jeg gitt deg en hederspris for å gjøre meg direkte kvalm. Pell deg på skolebenken igjen og få deg no kunnskap, eller så får du bare rett og slett bare holde kjeft. Om du tror på alt du ser på TV så syntes jeg det er noe galt.

 

Og, gjerne nevn land som har islam til religion ikke har noen ting på stell? Er spent..

Om du tenker på et teokrati som ikke har ting på stell, så kommer jeg ikke på noen land?

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dusy: hold deg til den IDIOTISKE UBRUKELIGE teoretiske delen din du så holder vi normale oss til den FAKTISKE og REALISTISKE siden vi! det som utøves...gir da fullstendig faen i det som ikke er realistisk!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår