Gå til innhold

kunne du tenke deg å konvertere til islam?

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, spar meg. Her er det snakk om å være jævla trangsynt ja.

Si meg, hva annet enn bil kan du? Islam er faktisk den mest fredelige religionen her i verden, men som jeg nevnte tidligere her opp i tråden: Det er menneskene innenfor de forskjellige relgionene som velger å tro på andre måter, men samtidig ha den islamistiske (eller andre religioner) grunnlaget.

 

Se for deg denne situasjonen: Du er glad i biler og liker miljøet. Men så opplever du andre bilfrelste karer som ikke gjør det samme som deg og bare skaper kødd og samtidig lager et dårlig navn for andre bilfrelste. Hvordan hadde du følt deg hvis andre hadde rakket ned på bilmiljøet på samme måte som du rakker ned på religionen Islam?

 

Jeg kjenner deg ikke, men hadde jeg visst hvor du bodde så hadde jeg gitt deg en hederspris for å gjøre meg direkte kvalm. Pell deg på skolebenken igjen og få deg no kunnskap, eller så får du bare rett og slett bare holde kjeft. Om du tror på alt du ser på TV så syntes jeg det er noe galt.

 

Og, gjerne nevn land som har islam til religion ikke har noen ting på stell? Er spent..

Om du tenker på et teokrati som ikke har ting på stell, så kommer jeg ikke på noen land?

 

 

Helt enig med deg!

Du grisa dei andre her med argumenta dine. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg!

Du grisa dei andre her med argumenta dine. Stå på!

 

SÅ med disse ordene sier du deg enig i at buddhismen er mer agressiv enn islam? hvordan argumenterer du imot steining, gjengvoldtekt osv osv at dette er fredelig og rettferdig?

 

 

DU er en av dem store asså..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at enkelte (brorparten av innleggerne her) ikke kan se forskjell på Islam som religion og islamsk fundametalisme som styresett.

Ett fundamentalistisk kristent samfunn vil neppe være noe bedre.

 

Vi skal uansett ikke føle oss så veldig hellige her vi sitter i sekulær-kristne Norge. Det er f.eks ikke så mange år siden at sodomi sluttet å være straffbart i Norge.

 

Jeg er ingen tilhenger av organisert religion, og blant verdensreligionene så foretrekker jeg de østlige religionene (budhisme/hinduisme) framfor de vestlige religionene (kristendom/jødedom/islam). Men skulle jeg være tvunget til å konvertere til en av de vestlige religionene så hadde jeg gått for jødedommen, siden jødedommen ikke praktiserer misjonering.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ med disse ordene sier du deg enig i at buddhismen er mer agressiv enn islam? hvordan argumenterer du imot steining, gjengvoldtekt osv osv at dette er fredelig og rettferdig?

 

 

DU er en av dem store asså..

 

Du skjønner nok like godt som meg at han er enig i argumentene mine mot de negative holdningene til islam her i denne tråden.

 

Og, det er ganske lett for meg å sammenligne bil og religion i denne tråden i og med at dette er et bilforum med en gruppe mennesker som deler den samme interessen. Got it Sherlock?

 

Forresten, takk skal du ha Jonas Kleppe!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og til deg DUSY!: hva skjer hvis du bor i et islamsk land og forlater islam? si meg og hvis din jævla dumhet!

 

Koranen eller Shariaen forteller at det mennesket som forlater Islam utretter en synd mot religionen. Men det er dessverre slik at i dag at man blir straffet så hardt mot det. Og som jeg gjentatte ganger har sagt: Måten folk tror og bestemmer, dessverre som ikke har noe samsvar til Koranen.

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tidligere nevnt ekstremister her...når myndighetene i landet bestemmer detta da? det blir nemmelig henrettelse hvis du gjør det!

i likhet med MAAAANGE andre småting! skjønner ikke hvordan du kan forsvare dette...menmen...du om sånne ting..

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tidligere nevnt ekstremister her...når myndighetene i landet bestemmer detta da? det blir nemmelig henrettelse hvis du gjør det!

i likhet med MAAAANGE andre småting! skjønner ikke hvordan du kan forsvare dette...menmen...du om sånne ting..

 

Ser det ut som om jeg forsvarer dette?

Det er utrolig synd å se at disse tingene faktisk blir utført i Islams og Allahs navn. Dette samsvarer ikke i det hele tatt til religionen uansett. For noen folk/land er det viktig å opprettholde lovene/reglene, med drastiske tiltak dessverre.

 

Og ja, som du sier, jeg om sånne ting. Om du skal bære på et slikt hat uten å ha en viss forstårlese for religionen i det hele tatt så ønsker hvert fall jeg deg lykke til!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår