Gå til innhold

Vi som kjører med L - fremtidens rånere

Ranger emnet


aerdftyhui

Anbefalte innlegg

  • Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tviler på at du mekker slædder pga vektfordeling i rundkjøringer, så det blir vel brekknapping? Da har det vel ikke så mye å si om det er en Golf eller hva annet det er.. Ikke akkurat noen kunst å dra litt i brekket..

 

 

Eirik

 

tenkte det samma.. brekksladder er absolutt ingen kunst..

 

vektforskyvning eller venstrebrems derimot krever litt mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal egentlig kjøre med L, men på grunn av at muttern og fattern vanligvis ikke er hjemme før etter 6, blir det ikke så mye øvelseskjøring. Jeg har hatt en dobbel kjøretime, fikk beskjed om at jeg lærte fort, og at jeg burde ha litt mere kjøring med folka for å få litt mer erfaring.

Og at vi ikke hadde noen bil som var spes god å øvelseskjøre med, a6`en har vond klutsj og girkasse, og merca til folka er autolat. Så var egentlig meninga at jeg skulle øvelseskjøre med 100`en, men den har stått nå i et halvt år.

Summasumarun, jeg har fått kjørt alt for lite i det siste (og i det hele tatt).

Og nå begynner det og haste skikkelig også, fyller 18 i slutten av mai :o Men kvier meg nesten til å begynne på igjen, ettersom jeg henger så langt etter :S

Moped: - 1981 Tempo Panter 470 - 1987 Tomos AT50 - 2002 Honda MT-5 - 1992 Honda MT-5 - 2001 Motorhispania Furia - 1988 Honda Scoopy

Bil: - 1977 Volvo 242 - 1989 Audi 100 2.0 - 1987 Audi 100 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at du mekker slædder pga vektfordeling i rundkjøringer, så det blir vel brekknapping? Da har det vel ikke så mye å si om det er en Golf eller hva annet det er.. Ikke akkurat noen kunst å dra litt i brekket..

 

 

Eirik

 

Bruker faktisk ikke brekket i rundkjøringer nei...

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange bra historier som da jeg kjørte med 2 av søsterene mine pluss mamma i bilen og jeg ga bånn gass ut av en rundkjøring og alle damene sitter å skriker på meg :D Det var morsomt!

 

Eller en av de første gangene jeg tok bakkestart løsnet jeg ikke håndbrekket skikkelig så når vi var på toppen av bakken luktet det svidd som bare pokker.

Ingenting er som en hissig 1.0 liters motor

 

Bil: Opel Corsa -93 modell

Moped: Daelim s-five

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var ute og kjørte med muttern og bruttern i dag, en liten tur til nabo kommunen for å handle klær. Sola skinner, jeg sitter forran rattet og hører på musikk, blir det noe bedre? Fikk fattern i ræva på vei hjem da, og så i speilet hvordan han tulla rundt for å få oppmerksomheten min :D Satt med en hånd på rattet, klokka 12, gjorde han også.. skikkelig råner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article653354.ece

 

 

Hvorfor står det ikek noe om at han er anmeldt? eller hvorfor er han ikke det?

 

Kanskje fordi sjåføren ikker er 18 år? Drittland vi lever i, der de unge blir uthengt i media på den måten!

 

Jeg fant tilfeldigvis en hurtifkunksjon for å endre tråd-tittelen, ved å dobbelklikke vedsiden av trådtittelen, så jeg måtte bare prøve litt :D Forsvinner nok etterhvert :P

 

Har vel en kompis som har oppkjøring i dag, vi får håpe han står :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte med L for to dager siden, og må nok pent begynne med det igjen :D

 

uhell_parken_802_439448m.jpg

 

fy fader for en klovn!!! hahahaha, syns mer synd på bilen enn han! ødelegger for andre unge sjafører sånne stakkarær.:ssip:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår