Gå til innhold

Vi som kjører med L - fremtidens rånere

Ranger emnet


aerdftyhui

Anbefalte innlegg

  • Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Øvelseskjører med audi a4 B5 1,6! fungere rimelig greit og bilen er god å kjøre, dog litt dævv;P... kjørte asker/oslo- harstad i sommer og jeg storkoser meg bak rattet:D har vel kjørt ca 30.000 km og har enda litt over et halvt år igjen å kjøre på. Kjørelæreren sier at jeg egentlig bare venter på oppkjøring, men skal ha litt kjøretimer:) alltid noe som kan blir bedre eller ting å pirke på. har bursdag 19.11.09, så liten stund til så er lappen i boks og da blir det volvo for alle penga!

 

lykke til alle L-folk med oppkjøringer osv:D!

2000 Audi A4 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30.000 km?

 

 

Eirik

 

30.000 ja...? jeg kjører hele tiden og over alt vi kjører, kjører jeg:P bilen har kjørt 50k på et år og jeg regner vel med at mamma og pappa har kjørt rundt 20 og jeg rundt 30 fordi det er hovedsaklig bare jeg som kjører:D

 

ganske mange mil om dagen;) glad i å kjøre vettu <3

2000 Audi A4 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det veldig gøy her jeg bor... For jeg øvelseskjører jo mest med Golf'n til a mor.. Og det er vel den eneste forhjulstrekker'n her som ligger breit i rundkjøringer osv :p Sladder rundt osv, er ganske så gøy å se ungdomma bli litt paffe når en Golf klarer det samma som dem :p

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det veldig gøy her jeg bor... For jeg øvelseskjører jo mest med Golf'n til a mor.. Og det er vel den eneste forhjulstrekker'n her som ligger breit i rundkjøringer osv :p Sladder rundt osv, er ganske så gøy å se ungdomma bli litt paffe når en Golf klarer det samma som dem :p

 

Jeg tviler på at du mekker slædder pga vektfordeling i rundkjøringer, så det blir vel brekknapping? Da har det vel ikke så mye å si om det er en Golf eller hva annet det er.. Ikke akkurat noen kunst å dra litt i brekket..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår