Gå til innhold

Sommertreff - Acr'08

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

En fin helg som kunne blitt finere om man hadde fått kjørt mere:)

 

Håper på mindre uflaks ang bil/utstyr neste gang ;)

 

Havarerte du girkassa? Så noen som måtte puffe deg bakover :p

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nja, va vel over ja. Lå på en 100 når ta sjedde. Bomma litt på fartsgrensa, trudd d va 80. Ikkje va d meregna rundkjøring heller. Ska gå bra me ho sie dæm, ska oppererest idag kl 15:00 så da får vi vel vite mer....

 

Den rundtkjøringa kommer litt brått på egentlig, har hatt noen aha-opplevelser der selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, va vel over ja. Lå på en 100 når ta sjedde. Bomma litt på fartsgrensa, trudd d va 80. Ikkje va d meregna rundkjøring heller. Ska gå bra me ho sie dæm, ska oppererest idag kl 15:00 så da får vi vel vite mer....

 

bomma litt da ja..

er 60 sone der.

er mange kort som har fått vinger akkurat oppover den tunnelen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splitter ny tremec, holdt ikke en runde eller. En skifte gaffel som røyk, fikk plukka den ut og kjørte uten R og 5`te gir.

For å toppe helga da så fikk jeg også trykk i vannet, så må plukke ned igjen....

 

samme motor som i fjor?

 

kan vel legge til at det brukes heftig:)

 

er vel kanskje noe man må rekne med(at ting går i stykker etterhvert)?

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Hva var greia med dragracinga på Lørdag? Synes det er drøyt og stille med en Nova som jeg tviler på har noe på veg å gjøre.

Han kjørte heller ikke like mange kvalifiseringer som de andre.

Er klar over at dette er et uhøytidelig oppgjør, men synes d er rimelig drøyt og stille med en "dragster".

 

Den grønne Novae'n til vidar var faktisk en skilta gatebil i sverige like før han henta den... så at den ikke hadde noe dær og gjøre er bare vas.

det e bære å gire ned å mate ætter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg hadde satt pris på er om dere ikke begynner å mase etter bildene. Har rundt 400 bilder som skal redigeres og så legges ut på sommertreff galleriet.

 

Så bare slapp av, bildene kommer ikke om lenge. vil tro de begynner å bli ferdig om 1-2 uker :)

 

Mvh

Daniel Laberg Jakobsen

Sommertreff fotograf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomer 3 der e kanse den mest tåpleige utalelsen æ noen gang har hørt ..... det e drag for alle alle biller å alle klaser første men til mål viner... å si det at en fulblots dragbil ikke skal få delta fordi den er det eller fordi den ikke har nå på en vei å gjøre er derekte tåpelig .... å på stå det der er det samme som å si det at di fulblots drifte bilene som deltok i breisladen ikke skulle få låv å delta på breisladen fordi di var ment til det... nei jeg bare konkludrer med at jeg suns det er en ufatelig elendig påsand å hopper enda mer fulblots dreag biller doker opp til høsten såpas vi får se på nå juløft :)

Jepp.Enig her,er nå ganske gromt når noen med fullblods dragster beregna for preppa 1/4mile stiller opp på dette.

Er vel mulig at det er noen antiamcar duder her...hehe

Lotus Esprit Turbo

Impreza STI Type RA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For bare takke for en kjempe helg på ACR. Meget bra gjennomført og vi var jo meget heldige med været. Fikk brukt opp 40 bak dekk, da 8 stk nye og et sett nye for dekk. Ble ca 30 mil på banen og ca 170 liter bensin. Drar ca 5 liter på mila, det syns jeg ikke er så galt, når man ligger med fult hjulspinn på 60-80% av banen. Hva det måles dekk røyk i vet jeg ikke, men ble da noen skyer med blå røyk.

 

:ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn i tunnelen nord fer Steinkjær, så skulla kompisen min kjør ferbi me å legg se først ei stund. Opp tofeltsen i den tunnelen, når han kom forbi me så va han ute av tunnelen å rett inne i rundkjøringa. Vart d panikk bremsin å prøv å få bilen inn i rundkjøring, kom høyre bakhjul utafer askaltkanten når han skulla inn i rundkjøringa. Bilen slo nedi under, bakenden spratt opp igjæn biln sklei sidelengs ut gjennom et lite tre, sklei bort jordvollen å stoppa i et annet tre ved enden på midtrabbaten ved utgangen på rundkjøringa........

Damo has knekkt ryggen, leggen å ankeln, han som kjørt slapp unna uten fysiske skada.....

 

Jeg har vært sinneykt nært for å ikke klare den rundkjøringa selv, om man ikke er så flink å få med seg skilt, så kommer den rundkjøringa ekstremt brått på.

 

Til slutt vill jeg sende noen kondolanser til de som fikk ødelagt sine ekstremt flotte biler (blandt annet EStuning og Morten "sommertreff Bangås).

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår