Gå til innhold

Sommertreff - Acr'08

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Sier meg ening i noe av kritikken her. Men det er 3 ting jeg vil ta med i tilegg.

1. Stiv pris på inngang. For oss som var der som publikum kun Lørdag var det i mine øyne dyrt.. Begynner og bli gatebil tendenser.

2. Skaff en annen speaker til neste gang. Makan til gnagsår skal man lete lenge etter. Mannen hadde tydeligvis bare peiling på amcar og språkbruken kan han tenke over når det faktisk er unger tilstede.

3. Hva var greia med dragracinga på Lørdag? Synes det er drøyt og stille med en Nova som jeg tviler på har noe på veg å gjøre.

Han kjørte heller ikke like mange kvalifiseringer som de andre.

Er klar over at dette er et uhøytidelig oppgjør, men synes d er rimelig drøyt og stille med en "dragster".

 

Vet det ikke er lett og arrangere treff og gjøre alle fornøyde, men det er en del ting man kan unngå for femtiden hvis folk skal komme tilbake på treff.

Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod

(x)Lexus is200, 1999 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ka skjedd?

 

Kom inn i tunnelen nord fer Steinkjær, så skulla kompisen min kjør ferbi me å legg se først ei stund. Opp tofeltsen i den tunnelen, når han kom forbi me så va han ute av tunnelen å rett inne i rundkjøringa. Vart d panikk bremsin å prøv å få bilen inn i rundkjøring, kom høyre bakhjul utafer askaltkanten når han skulla inn i rundkjøringa. Bilen slo nedi under, bakenden spratt opp igjæn biln sklei sidelengs ut gjennom et lite tre, sklei bort jordvollen å stoppa i et annet tre ved enden på midtrabbaten ved utgangen på rundkjøringa........

Damo has knekkt ryggen, leggen å ankeln, han som kjørt slapp unna uten fysiske skada.....

Mazda RX7 FD3s

Opel Kadett C Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var et av de beste treffene dere har arangsjert.

Klart det har en del ting som kan forbedtes, og det er jo derfor jeg kan si dette er et av de beste treffene, nettopp for at ting er velig mye forbedret.

Hører at det er folk som klager på fyll og at det koster for mye.

Prisen er ingen ting og si noe på, det er ikke dyrt hvis man har det gøy over en helg.

Pengene hadde sikket blir sikkert brukt til noen tull uansett hvis man ikke var på acr, klar man kunn ha bruk dem på 2 pakker røyk eller 4 pakker snus hvis man tenker sånn.

 

Med så mye folk som det i helgen var der oppe er det klart at det vill kom til og bli litt tull blandt ungdomene.

Det er bare og se på ei vanlig helg i mo i rana ute på byen, sikket ikke mere enn 300 stykk ute og men alikevell står det en side i lokalavisen med ting som ikke var helt bra fra helgen.

Men det vill ikke si at jeg synes det er greit fordet.

 

Kjempe treff........ stå på vidre.

 

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro oppover fredagsnatta klokken halv 4 etter en fest, ble en impulstur med hele 25 kr i lomma, gjeld på noen hundrelapper og er veldig fornøyd med hele helgen.

 

Noen bilder tatt av min kamerats mobil etter som min ikke virket.

 

Vi kjørte på E6 nord over da vi traff på denne utfor veien nord for Namskogan.

DSC00748.jpg

DSC00749.jpg

 

Dragster.

DSC00760.jpg

 

Andre.

DSC00754.jpg

DSC00753.jpg

DSC00751.jpg

 

Unskyld på vegne av en stygg astra med plast over bakruta og DDE på stereoen.

2013 1.8D Lancer

1997 2.5T Skyline (banebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at den lastebilen på torsdag tok livet av en person, pluss at en annen ligger på sykehus..? (ja, det er utrolig at den ligger i grøfta enda)

 

Hengeren delte seg og gikk rett i en møtende personbil. Kjørte forbi en time eller to etter at det skjedde, og det så ikke pent ut..

 

http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article3603194.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at den lastebilen på fredagen tok livet av en person, pluss at en annen ligger på sykehus..? (ja, det er utrolig at den ligger i grøfta enda)

 

Har kanskje noe med etterforskning å gjøre?

 

Synes ikke prisen er stiv, inngangsbilleten er vel den minste utgiften jeg har denne helgen. Litt kjedelig at jeg måtte betale inn trekkbilen, men men.

 

Hørte rykter om bråk på partycampen, men lå på Fjordgården så merka ikke noe til det.. Hvordan var det på familiecampen? Og hadde forsåvidt ikke brånekta om noen hadde vurdert å bytte speaker jeg heller.. Blir litt slitsomt i lengden :P

 

Alt i alt, knalltreff, hurra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn i tunnelen nord fer Steinkjær, så skulla kompisen min kjør ferbi me å legg se først ei stund. Opp tofeltsen i den tunnelen, når han kom forbi me så va han ute av tunnelen å rett inne i rundkjøringa. Vart d panikk bremsin å prøv å få bilen inn i rundkjøring, kom høyre bakhjul utafer askaltkanten når han skulla inn i rundkjøringa. Bilen slo nedi under, bakenden spratt opp igjæn biln sklei sidelengs ut gjennom et lite tre, sklei bort jordvollen å stoppa i et annet tre ved enden på midtrabbaten ved utgangen på rundkjøringa........

Damo has knekkt ryggen, leggen å ankeln, han som kjørt slapp unna uten fysiske skada.....

 

kan ikke akkurat hatt fartsgrensen der da?

håper det går bra med hun som er skadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje noe med etterforskning å gjøre?

 

 

Tanken slo meg, men Rart at de ikke har klart det på 3 dager..?

 

Da vi kjørte sørover igjen så det ut som det var flere som lurte på om det nettopp hadde skjedd, var bla en lastebil i motgående som stod helt i ro og spanet etter folk..

 

 

 

 

 

:repost:

 

 

Jeg håper ikke speakeren får overtidsbetalt for å være på treffet.. Blir relativt matt i hodet av å høre på han der hele helgen, forandring fryder osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår