ralf2 Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 BTW, alle hvite etter 1999 har ingen fordeler. Samme som på s90 motor det da. En coil til hver plugg. Hadde en sånn jeg skulle ha i en 264 for 5år siden men det blei ikke noe. Men det har vel ikke noe å si om man uansett skal ha datasprut? Eller kan man bruke de samme coilene da? Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Blir bare sittende og undre når folk her bygger om femmere til å sette i bakhjulsdrevne biler; Hvorfor strever så mange med å skaffe 960 bunnpanner for så å korte disse inn? Folk TIG'er seg jo f.eks grenrør over en lav sko her, så er det noen grunn til at så få bygger ny bunnpanne i stål isteden? Høres bare billigere og enklere ut.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Blir bare sittende og undre når folk her bygger om femmere til å sette i bakhjulsdrevne biler;Hvorfor strever så mange med å skaffe 960 bunnpanner for så å korte disse inn? Folk TIG'er seg jo f.eks grenrør over en lav sko her, så er det noen grunn til at så få bygger ny bunnpanne i stål isteden? Høres bare billigere og enklere ut.. Å få dette tett og flatt og gjort på en gjennomtenkt måte er langt mer krevende enn å korte inn en eksisterende bunnpanne. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Å få dette tett og flatt og gjort på en gjennomtenkt måte er langt mer krevende enn å korte inn en eksisterende bunnpanne. Javel....forklar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 klart det er mindre jobb å korte inn ei 960 bunnpanne. ingen tvil. men hvor lett det er å skaffe 960 bunnpanner nåtildags vet jeg ikke. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Sorry... hadde ikke lest alle innleggene over her før jeg svarte, så jeg svarte litt feil. Jeg er enig med Reodor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Okei. bare lurte. Tilgangen på 960 bunnpanner og folk som kan sveise alu er som nevnt ikke så stor.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Å få den sveisa er ikke noe problem,blir bare verre og skaffe en 960 bunnpanne.Har også hørt at man må/kan bruke stag fra en 260??For og unngå drepen av olje filter???Er det et must,eller....?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Å få den sveisa er ikke noe problem,blir bare verre og skaffe en 960 bunnpanne.Har også hørt at man må/kan bruke stag fra en 260??For og unngå drepen av olje filter???Er det et must,eller....?? Hvis det bare er oljefilteret som kommer i veien for staget, så ville jeg vurdert en oljefilterforflytter. Men jeg mener å huske at filteret flukter med panna på disse motorene. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Tror ikke oljefilteret blir noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Såpass god plass ja,Har ikke fått motoren min ennå så jeg får ikke sett hvordan det henger sammen...Men Hadde det vært mulig og fått kommet og kikke på ditt prosjekt,hvis det stopper helt for meg??Har forstått det slik at du bor i drangedal,så da er ikke veien så lang..bor i Kragerø:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 960 bunnpanne har jeg liggende om noen trenger det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Såpass god plass ja,Har ikke fått motoren min ennå så jeg får ikke sett hvordan det henger sammen...Men Hadde det vært mulig og fått kommet og kikke på ditt prosjekt,hvis det stopper helt for meg??Har forstått det slik at du bor i drangedal,så da er ikke veien så lang..bor i Kragerø:) Går bra det, men motor og gir er pakket ned nå så det må bli senere når jeg skal begynne på monteringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Det går bra vettø...Følger med på tråden din så jeg tar kontakt,HVIS jeg for prob. med prosjektet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Det sies at jeg må bruke 960 motorfester,gjelder det gummin,eller selve "brankettene"som motorfeste er festet i??(Hvis noen skjønner hva jeg mener):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.