daho Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg fant denne i bagasjen. Ser helt ubrukt ut. Får jeg brukt denne, hvis ja, hvem slanger skal inn på den? Det er tre nippler på den. To store og en mindre. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Bensin inn, og ut på de tykke, og vacum på den tynne. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 eller så kan du drite i det å selge den driiiit billig te meg :P Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Takker for svar. Fant ut hvor den stammer fra. Koster visst ikke mer enn 693kr *Link* Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Men det sitter vel en regulator orginalt? Skal den fjernes eller bare sitte der. Og hvor skal jeg ta slanger fra? Fint med bilder med piler på :P Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 sitter vel på enden av fuelrailen den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Det vet jeg. Men skal den sitte der eller fjernes. Eller dot no Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 du må vel fjerne den gamle for å gi plass til den nye. er vel ikke noe vits med to FPR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Denne sitter vel skrudd fast på fuel railen? Sånn det så ut på den jeg har som er orginal. Har to. Men den ser ut som skal presses på fuel railen med pakning. også er det bare to nipler. Skjønner ingenting jeg. :P Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 det er sånn min FPR sitter,trødd inn på fuelrailen. men jeg har 16v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Husk at du må ha samme bensintrykket som chippen er skrevet for også da, ellers lukter det svidde stempler lang vei..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Akkurat nå så er jo alt orginalt. Uten om turbo da. Så den går jo ikke som den skal. Får ikke nok bensin. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Akkurat nå så er jo alt orginalt. Uten om turbo da. Så den går jo ikke som den skal. Får ikke nok bensin. Har du testet det med bredbåndslambda? Er jo stort sett tenning som er forskjellen på en G60 og en G60 turbo chip Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Har ikke testet nei. Jeg kan ikke gi full gass. Jeg må ha jevn pedal hele veien opp på registret. Virker ikke å gi bånn gass. Da går den som en dass.. Noen tips til hvordan jeg skal fikse på det? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Broderens corrado slet med det samme. Måtte gi jevnt pådrag, ellers ville det ikke gi effekt. Justerte Co pot meter, sjekket og justerte tenning. Sjekket også MAP-sensors slange da denne viste seg å være kun 95 cm lang opp imot 100 fra fabrikk. BIlen gikk som et SKUDD etterpå, skal justere mere tenning senere. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg