Gå til innhold

Ymse spørsmål...

Ranger emnet


daho

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Broderens corrado slet med det samme.

Måtte gi jevnt pådrag, ellers ville det ikke gi effekt.

 

Justerte Co pot meter, sjekket og justerte tenning.

Sjekket også MAP-sensors slange da denne viste seg å være kun 95 cm lang opp imot 100 fra fabrikk.

 

BIlen gikk som et SKUDD etterpå, skal justere mere tenning senere.

 

Samme feil som over på min en gang.

Da var det vacumslangen til ECU som var hoppa av.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte slangen. 97cm var den. Også var den gammel og det var ett klem på den midt på. Skal slangen være 100cm fra ende til ende. Eller fra nippel til nippel. Mener da at slangen går jo ca 1,5cm inn på nipplene så hvis det skulle vært nippel til nippel så hadde den totalt blitt 103.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG.. Fant ut hvor det lakk eksos.. Forrige eier sa det var manifolden. Men plutselig bråkte det som en traktor. Høl på størrelse med 20 kroning. Midt på downpipen :(

 

sucks.. men er sikkert en del folk som har org downpipe til salgs da.

 

har en jeg å når jeg tenker meg om.

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til termostat?

Det er jo bare en enkel o-ring som du kjøper på nærmeste verksted, ikke noe tull. Kan ikke gi deg dimmen på den heller, har de ikke her.

 

Ikke for å motsi deg, men er du sikker på at det er til termostaten?

Finnes jo mange slanger der nede med originale slangeklemmmer, og hver slange har 4 ender.

 

Kan også være lekkasje i vannpumpa, da lekker det enten i akslinga til denne, eller i drenhullet for dobbeltetningen.

Sitter også en o-ring imellom pumpehuset og blokka. Denne er som oftest VELDIG utsatt for korrosjon og rust og kan når som helst begynne å lekke..

 

Si ifra hvis du finner ut noe da!

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den o ringen. Fikk henta to stykker i stad. Også fikk jeg kjøpt bukker til å sette bilen på. Bor for meg selv så har ikke verktøy fra mors garasje lengre :P Skal på jobb nå, så jeg skrur vel på termostaten imorgen, og prøver å få av downpipen. Bra jeg bor i sentrum, klarer meg 2 dager uten bil :P

 

Fant også ut hvorfor det er så crappy lys. 0,95V spennings tap på venstre lykt. Så skal få montert et rele på begge sider. (Målt uten motor i gang) Så mulig det er mer.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår