Yngvejos Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hehehe det var ivertfall en veldig veldig fin collie, ser det er av den gamle rasen. Synd de nye er avla opp til nesten å ligne shetland sheepdog, blir jo bare mindre å mindre. Vi har 1 igjen nu som begynner snart å nærme seg den alderen der den og, begynner å bli litt svimete av seg :) men klarer fremdeles å åpne dører! ikke værst. Må nesten ha et lite lager med pinner du da når du skal vaske bil :) vår har blitt for lat til å løpe etter pinner den hehe. men tebake te e30'n har du polert front lyktene? leiter etter noe stæsj jeg kan polere glass frontlykter med. Har ikke funnet noe brukende å polere dem med enda. Autoglyms glasspolish var ivertfall ikke brukende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Plast-X fra MG, så tar du på Tech wax etterpå så har du knall resultat på lyktene! ;) Men ska du virkelig har forskjell kan det være greit å få vasket lykten innvendig også! For der ligger det mye drit... Det ser eg på bilen eg kjører nå med en ny lykt og en gammel, den gamle er gulfarget innvendig pga drit og støv mens den nye e helt blank! Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Plast-X fra MG, så tar du på Tech wax etterpå så har du knall resultat på lyktene! ;) Men ska du virkelig har forskjell kan det være greit å få vasket lykten innvendig også! For der ligger det mye drit... Det ser eg på bilen eg kjører nå med en ny lykt og en gammel, den gamle er gulfarget innvendig pga drit og støv mens den nye e helt blank! Det er glasslykter det er snakk om her. Der vil ikke plast-x ha noe for seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Åja... hmm.. men tech wax vil funke litt hvertfall! Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Duragloss Nu-Glass er polish for glass. Har ingen erfaring selv med den, men tror nok den er verdt et forsøk iallefall. Truhaa vet sikkert noe mer ang denne, siden han kansje er den største fanen av DG her inne ;) Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Mye bra bilder her ja:) Får vel bidra med noen jeg også, selv om jeg ikke har s¨å mange bra bilder. Her er et bilde av boraen min. Ikke akkurat nypolert på dette bilde da men:( Og her er en 850 jeg polerte for en kompis. Ble da litt bedre i allefall, men kunne nok tatt litt mer på denne. Ferdig Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 tenkte jeg skulle legge ut noen før/etter bilder av en volvo jeg polerte her en dag=) bildene er av dårlig kvalitet grunnet at de er tatt med telefon-kamera før: etter: Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Her er min etter "billig" polering. Brukte lakkrens fra turtle wax samt polering fra turtle wax sin platinium serie. Ble helt greit resultat, men neste gang blir det meguiars. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 nydelig! folkens :) alltid like morro å beskue en fin å nypolert bil, men husk å legg ut hva dere brukte og da ;) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 øøh, oi, glemte vist å si hva jeg brukte=) roterende maskin, MG 85, hard pad og MG nxt tech wax for hånd. Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 brukte meguiars. slik på metall boks, husker ikke helt nøyaktig navnet på den nå i farte, men dere vet sikkert hvem jeg mener :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 det blei fint :) fine kontraster med lyktene, speilblanke ruter.. snasent, tar jeg helt feil nå eller er det lemans blå? ser gjerne flere bilder! :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 det blei fint :) fine kontraster med lyktene, speilblanke ruter.. snasent, tar jeg helt feil nå eller er det lemans blå? ser gjerne flere bilder! :) hei du, og takk :) er en farge som heter aqua blue pearl :) noen bilder til: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Noen av min gamle bil.. Ingenting er som sort bil når dem er rene :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Fine linjer, en stilren ren bil :) sort når det er polert er dop og se på hehe, det og rødt.. hva du klissa på denna her da ? autoglym? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg