Gå til innhold

Polert bil? La oss få se!

Ranger emnet


sandersen

Anbefalte innlegg

Fine linjer, en stilren ren bil :) sort når det er polert er dop og se på hehe, det og rødt.. hva du klissa på denna her da ? autoglym?

 

Hehe.. Så du det ut fra poleringa eller?

 

Brukte den polishen med rødt felt fra Autoglym ja :)

 

Et mot kvelden:

 

DSCF3170.jpg

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eiriksmil: er ikke farlig med flere bilder ;) samt beskrivelse av produkter du brukte, bare å pøse på med info.

 

Hehe. Brukte bare Autoglym polering som jeg tok på og av for hånd. Får vel kjøpe noe Meguiars greier snart, prøve å få det enda litt bedre :)

Har dessverre ikke noe før-bilder, men jeg liker uansett ikke før-bilder - det betyr skitten bil ;)

 

Et bilde til:

 

yarisnorway4.jpg

 

Charaden, denne må jeg få ordnet skikkelig snart :)

 

daihatsucharade.jpg

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaawwwhhh, den fargen der er så jævli fin. Tror jeg må kjøpe meg litt Menzerna jeg oxo. Litt nyskjerrig :D BMW og MERCEDES har Menzerna på fabrikken, samt Meguiars. En kar ifra Meguiars som jeg prata såvidt med på SEMA sa han likte Menzerna godt. Var meget bra på Tyske biler, siden de har litt hard lakk. Er du fornøyd ?

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd! Spesielt siden jeg bare bruker Cyclo kopi til å polere med. Jeg har så langt bare brukt IP og Nano, men kommer til å kjøpe hele spekteret. Menzerna er helt klart favoritten min nå om dagen.

 

Eneste jeg ikke liker med IP er at den støver så mye, men det skal gå ann å "vanne" den ut.

 

Alt i alt, bilen min liker MENZ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cozzie: ja den var lik veldig andre biler somh ar blitt polert med autoglym, sån dybden i galnsen.. hehe.

 

Manzerna høres ut som noe jeg må prøve her :D så VIRKELIG snasent ut det der altså christer.

 

Dodo juice hørtes mystisk ut :) hehe

 

anbefaler Cobra Microfiber Large MD-200 1 17.99

Mop Duster fra autogeek til slikt støv, genial rett å slett!

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menz 106 er prima saker på mye tyske biler, ikke mest cut i den, men vanvittig lett å jobbe med både mht DA og roterende, tørker nesten ikke ut i det hele tatt, og kan vel "samenlignes" noe med MG83 i bruk, men 106 FF støver mini minimalt...

 

S34A som er det tyngster de har støver noe, og er veldig tempratur/luft fuktighet avhengig, kladder seg fort om den ikke liker temp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker å blande inn litt OP, men også å prime puten med litt vann. 2-3 spray fra en sprayflaske. Da blir det ikke mye støv. Menzerna fungerer meget bra, så det burde alle prøve ;) Sprayer selv alltid puten med vann når det er endel polish i den, så får du utnyttet alt. + mindre støv! Har aldri opplevd støv med powergloss forresten...hørt det fra ChristR?

Audi Allroad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker å blande inn litt OP, men også å prime puten med litt vann. 2-3 spray fra en sprayflaske. Da blir det ikke mye støv. Menzerna fungerer meget bra, så det burde alle prøve ;) Sprayer selv alltid puten med vann når det er endel polish i den, så får du utnyttet alt. + mindre støv! Har aldri opplevd støv med powergloss forresten...hørt det fra ChristR?

 

Leste det på AGonline. At det eneste som støvet mer enn IP var PowerGloss. Men da er det nok jeg som husker feil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår