Gå til innhold

Polert bil? La oss få se!

Ranger emnet


sandersen

Anbefalte innlegg

Hehehe det var ivertfall en veldig veldig fin collie, ser det er av den gamle rasen. Synd de nye er avla opp til nesten å ligne shetland sheepdog, blir jo bare mindre å mindre. Vi har 1 igjen nu som begynner snart å nærme seg den alderen der den og, begynner å bli litt svimete av seg :) men klarer fremdeles å åpne dører! ikke værst. Må nesten ha et lite lager med pinner du da når du skal vaske bil :) vår har blitt for lat til å løpe etter pinner den hehe.

 

men tebake te e30'n har du polert front lyktene? leiter etter noe stæsj jeg kan polere glass frontlykter med.

 

Har ikke funnet noe brukende å polere dem med enda. Autoglyms glasspolish var ivertfall ikke brukende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Plast-X fra MG, så tar du på Tech wax etterpå så har du knall resultat på lyktene! ;)

 

Men ska du virkelig har forskjell kan det være greit å få vasket lykten innvendig også!

For der ligger det mye drit... Det ser eg på bilen eg kjører nå med en ny lykt og en gammel, den gamle er gulfarget innvendig pga drit og støv mens den nye e helt blank!

Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast-X fra MG, så tar du på Tech wax etterpå så har du knall resultat på lyktene! ;)

 

Men ska du virkelig har forskjell kan det være greit å få vasket lykten innvendig også!

For der ligger det mye drit... Det ser eg på bilen eg kjører nå med en ny lykt og en gammel, den gamle er gulfarget innvendig pga drit og støv mens den nye e helt blank!

 

Det er glasslykter det er snakk om her. Der vil ikke plast-x ha noe for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra bilder her ja:) Får vel bidra med noen jeg også, selv om jeg ikke har s¨å mange bra bilder.

 

Her er et bilde av boraen min. Ikke akkurat nypolert på dette bilde da men:(

boramessen.jpg

Og her er en 850 jeg polerte for en kompis. Ble da litt bedre i allefall, men kunne nok tatt litt mer på denne.

 

DSCN1894.jpg

DSCN1895.jpg

Ferdig

DSCN1897.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår