Gå til innhold

Polert bil? La oss få se!

Ranger emnet


sandersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dårlige bilder, men jeg lover at forskjellen i virkeligheten var rimelig stor. På grunn av temperatur og vær rakk jeg ikke noe mer enn å ta lakken og gå over plast litt, kom ikke så langt som til felgene.. :P

 

 

Før:

DSC02172.jpg

Etter:

DSCF1030.jpg

 

Meguiars #80, #82 og NXT Tech Wax.. #80 med roterende maskin, #82 først med roterende og deretter med DA, Tech Wax (selvfølgelig) for hånd.. Bilen bar godt preg av å ikke ha vært polert på mange, mange år, og det var masse småriper og tildels matt klarlakk enkelte steder..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, plutselig bare spratt det frem et par ekstralys.. :P

Neida, men her på indre østlandet med så mye elg og annet som man helst bør oppdage i så god tid som mulig er det godt med ordentlig lys. Originallyset på gamle tyske biler er ikke akkurat knall, til tross for at jeg har relékoblet lyktene, satt i nye pærer og jekket opp ladespenningen til 14.7 volt ved 0 grader.. :) De lyktene er helt dag og natt!

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polert litt bil idag også...

Bruker fortsatt Cyclo-kopien! Så fikk ikke vekk alt.. Venter på Metabo... Eller som gutta på FellesKjøpet sa det, Mettabo!

 

Shabby bakluke:

IMG_2489.jpg

 

Foam Lance med litt for utblandet såpe:P

IMG_2492.jpg

 

Riper, ru lakk, swirls, oksidasjoner... The whole Shabang!

IMG_2493.jpg

IMG_2494.jpg

IMG_2495.jpg

IMG_2496.jpg

IMG_2497.jpg

 

Maskert. Seff en liten 50/50 masking... Vet Truls liker det..

IMG_2498.jpg

 

50/50, Menzerna IP med Heavy Cutting Cyclo Pads

IMG_2500.jpg

 

IMG_2501.jpg

 

Ferdigbilder, dårlige, sådan:

IMG_2502.jpg

IMG_2505.jpg

 

Et kult beadingbilde jeg tok:

IMG_2507.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me like 50/50 shots...yes.

 

Ser bra ut det, AUDI har greit hard lakk, så roterende er nesten et "must" på de bilene der. Hvordan er cyclon å jobbe med på trange steder? Den kaster ikke produkt? i og med at den kun har 1 hastighet, og starter derfor med et greit tempo regner jeg med...

 

Gleder meg også til DU får deg Metabo.....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår