Gå til innhold

hvilke støtdempere?

Ranger emnet


yengis

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo være at de var slitt (kjørt uten støvbelg) :) eller feilprodusert.. Tror de fleste merker opplever reklamasjon og at det kom på begge sider kan jo nettopp være pga. feilprod.

 

siden en fabrikk lager veldig mange dempere i løpet av kort tid så kan det bli sendt ut mange før de merker feilen..

 

Men ikke bra selvfølgelig.. skjerpings DeCarbon! ;) -1 points :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstein Clubsport fungerer utmerket!

 

De er også kortere, så er bra forspenn på fjærene om Bilen er jekket opp!

 

Stiv i massevis;)

 

Er jo noen fettveia her i Bodø;)

 

Bilstein har min stemme!

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bilstein e vell d beste, men æ tænkte nu at vess DeCarbon funke fett, så slæpp æ unna m ca 4200NOK i dempera, istedeførr 7000 på clubsport.

men kan jo hende at di siste 3 lappan e avgjørende.

 

e decarbon demperan kortere enn originaln?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d bei vesst bilstein clubsport på mæ allikevæl :P

bestilt fra sellholm (http://www.sellholm.se/)

kom sæ på 6034.00 SEK utn svenskmoms, så bir d + norsk moms når di kommer over grensa.

men e spent på å bytte :)

takk førr alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer..

Satte på nye R-sport(gule med rally innstilling)på en 240 jeg hadde en gang og det fungerer helt topp. Men, bare etter uker begynner bakdemperne og lage "klunke" lyder. Det er helt typisk for deCarbon....

Har også hatt nye gule koni, og det fungerer helt utmerket. Mye den samme handlingen som på R-sport, men føltes(og var..) dyrere... Still inn på det hardeste, og få på fjærtornstag, og torpedostag.... 23mm stabstag foran og 25mm bak.. Sitter som f...

Bare et råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår