Kid-A Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by mk1classic Ja, han er en god 1er kollega. Det er synd han ikke er aktiv her :( Det er vel best å ikke henge sammen med elevene sine (Tenker da på TEENs'ene han jobber med til daglig) :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Hva i!? Hvilken bil er den røde? Den var jo SKAMRÅ! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Laaars Nei nei, få på 90 fangere fra Golf 2... fiks selv eller evt. kjøp ferdig-tilpasset.... ser nice ut! 90 fangere er fy fy fy..... puke puke setter du de på så kommer jeg og røsker det av... ødelegge en einser på den måten skulle det vært dødstraff for Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by tekNetium Hva i!? Hvilken bil er den røde? Den var jo SKAMRÅ! Polo Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by nitewlkr 90 fangere er fy fy fy..... puke puke setter du de på så kommer jeg og røsker det av... ødelegge en einser på den måten skulle det vært dødstraff for Du får komme å røske de av når jeg får meg einser da... Hver sin smak... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by tekNetium Hva i!? Hvilken bil er den røde? Den var jo SKAMRÅ! http://www.sas-tuning.de det er bilen til noen tyske venner av andie eins. men for å roe ned forventningene litt så har jeg et annet prosjekt som krever mye mer tid og ikke minst penger. denne golfen blir som skrevet i topic: Prosjekt bruksbil. den skal bli billig....:D Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by OleC http://www.sas-tuning.de det er bilen til noen tyske venner av andie eins. men for å roe ned forventningene litt så har jeg et annet prosjekt som krever mye mer tid og ikke minst penger. denne golfen blir som skrevet i topic: Prosjekt bruksbil. den skal bli billig....:D Er det Volvo 360en som trenger tid og penger ?? :D Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 8-13 :D:D:DD:D: Zehr tief unt kleine reifen lol lol lol bunnpanna i asfalten Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by OleC http://www.sas-tuning.de Er det bare meg, eller funker ikke denne siden?:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by boramannen Er det bare meg, eller funker ikke denne siden?:confused: http://www.sas-tuning.net Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 nice and clean K-I-S-S Keep-It-Simple-Stupid Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by Polo Classic nice and clean K-I-S-S Keep-It-Simple-Stupid DEN VAR RÅ :D:D :D :D :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Den var mere enn rå, den var BrutalStilig! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Altså, dette er ikke ment som en diss. Men Golf-folk er ufattelig rare. Om jeg har forstått dette "old school"-opplegget rett, så er poenget å få bilen til å se ut som en hvilkensomhelst kjipa-Golf (som det gikk milliarder av på veiene for fem år siden før alle fikk nok og skrota dem) og så senke dem til de er ubrukelige? Komplett med stygge farger, masse plastkrom og åttitallsfelger. Og en eier som mumler "oldschoololdschoololdschoololdschool" som det var et mantra som kurerte sykdommer. HVORFOR!?!?!? Igjen, jeg synes Golf er helt ok biler og kunne alltids hatt en selv. Men dette oldschoolgreiene? Takke meg til 90-fangerne som var på moten for tre minutter siden, da så du iallfall at bilen var moddet. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by spenol Altså, dette er ikke ment som en diss. Men Golf-folk er ufattelig rare. Om jeg har forstått dette "old school"-opplegget rett, så er poenget å få bilen til å se ut som en hvilkensomhelst kjipa-Golf (som det gikk milliarder av på veiene for fem år siden før alle fikk nok og skrota dem) og så senke dem til de er ubrukelige? Komplett med stygge farger, masse plastkrom og åttitallsfelger. Og en eier som mumler "oldschoololdschoololdschoololdschool" som det var et mantra som kurerte sykdommer. HVORFOR!?!?!? Igjen, jeg synes Golf er helt ok biler og kunne alltids hatt en selv. Men dette oldschoolgreiene? Takke meg til 90-fangerne som var på moten for tre minutter siden, da så du iallfall at bilen var moddet. Hallo i luken, folk må da få lov til å forandre mening... og det er ikke snakkk om å senke den til det ubrukelige, bare slik at bunnpanna står nedi :D:D. Det er heller ikke snakk om hvilken som helst kjipa golf, men biler som eierene bruker masse tid, energi og penger på.. Og hvem i snakket om 80 tallsfelger, her snakker vi om stilfulle og klassiske felger som er behandlet med mer kjærlighet og autosol en du noen ganger kommer til å få oppleve.. og hva med alle folka som styler japapapaneser biler da?? dette er jo blitt ganske så hot i de siste årene!! Personlig liker jeg at folk har forskjellig smak, og takk for det :D:D:D Old school rocks.. stå på folkens.... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg