Gå til innhold

mk1classic

Bruker
  • Innholdsteller

    372
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    From the western suburbs of Oslo

mk1classic's Achievements

  1. Så utrolig "tysk" med oljekjøleren hengene foran :(
  2. Dessverre så blir VR6 radiatoren for høy til mitt bruk.
  3. Ikke noe annet enn 195/45-15" på 8x15"
  4. Har du mulighet til å legge ut et bilde hvor ut/inngangene synes og dimensjonene på radiatoren. Pris og tilstand?
  5. Kerscher Tuning reklamerer med ATS Cup i 8x15" mens ATS kun leverer 7x15" nå. Valg av innpress: Med GTI plasthjulbue: ET 18 går med en del modifisering av stålbuene foran og bak samt justering av plasthjulene. Vanlig stålhjulbue: Med lett valsing av kantene så passer ET28 (Se Ekkoj sitt prosjekt med 8x15" ET25)
  6. Tja... 8x15" ET 12 med hjulbue under ombygging... Det holder nok ikke å bare valse, det må modifiseres mer eller juster hjulbuene under GTI bredderene.
  7. Galleri med bilder KUN av Golf 1 med 16"
  8. Formstøpt er US only, med unntak av meget tidlig europautgaver (hvis husken er tilstede) Dette er taktrekket mitt når jeg startet opptrekkingen (Trekket er kjøpt fra Volkswarenhaus og passet ikke min med soltak uten litt sveising av innfestinger i taket) Noen timer senere (ca 15...) Ennå en del timer..........
  9. Det er noe på gang.... noe som har pågått lenge men snart er ventetiden over :D
  10. Det er et ampermeter. Det måler nok strømmen inn/ut på batteriet (positiv verdi lader batteriet osv)
  11. Jeg kan svar nå jeg blir ferdig, men sålangt har det kostet mye tid og penger. Hvis jeg skulle hatt mye effekt for en billig penge i en Golf eller Jetta så ville det vært naturlig å benytte en 1.8 eller 2L 16V som basis.
  12. Det kommer helt an på hvilken utgave og fra hvilken bil man henter motoren. Iallefall må det en del arbeid til på enten å tilpasse motorfester eller så må man tilpasse innsug, bunnpanne osv. Billig blir det iallefall ikke...
  13. 16V mener jeg er mer eller mindre plug and play. G60 tror jeg ikke har samme tilkoblingen bak, men det tar ikke lang tid å sjekke hvis du tar ut det du har i bilen. Hvis de ikke er like, kan du sikkert stokke om på ledningene slik at de passer mellom ledningsnettet ditt og G60 instrumentet.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår