Gå til innhold

Prosjekt bruksbil: Einser

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by nitewlkr

90 fangere er fy fy fy..... puke puke

setter du de på så kommer jeg og røsker det av... ødelegge en einser på den måten skulle det vært dødstraff for

Du får komme å røske de av når jeg får meg einser da...

Hver sin smak... :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Hva i!?

Hvilken bil er den røde? Den var jo SKAMRÅ!

http://www.sas-tuning.de

det er bilen til noen tyske venner av andie eins. men for å roe ned forventningene litt så har jeg et annet prosjekt som krever mye mer tid og ikke minst penger. denne golfen blir som skrevet i topic: Prosjekt bruksbil. den skal bli billig....:D

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

http://www.sas-tuning.de

det er bilen til noen tyske venner av andie eins. men for å roe ned forventningene litt så har jeg et annet prosjekt som krever mye mer tid og ikke minst penger. denne golfen blir som skrevet i topic: Prosjekt bruksbil. den skal bli billig....:D

Er det Volvo 360en som trenger tid og penger ?? :D

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette er ikke ment som en diss.

Men Golf-folk er ufattelig rare.

Om jeg har forstått dette "old school"-opplegget rett, så er poenget å få bilen til å se ut som en hvilkensomhelst kjipa-Golf (som det gikk milliarder av på veiene for fem år siden før alle fikk nok og skrota dem) og så senke dem til de er ubrukelige?

Komplett med stygge farger, masse plastkrom og åttitallsfelger. Og en eier som mumler "oldschoololdschoololdschoololdschool" som det var et mantra som kurerte sykdommer.

HVORFOR!?!?!?

Igjen, jeg synes Golf er helt ok biler og kunne alltids hatt en selv. Men dette oldschoolgreiene? Takke meg til 90-fangerne som var på moten for tre minutter siden, da så du iallfall at bilen var moddet.

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spenol

Altså, dette er ikke ment som en diss.

Men Golf-folk er ufattelig rare.

Om jeg har forstått dette "old school"-opplegget rett, så er poenget å få bilen til å se ut som en hvilkensomhelst kjipa-Golf (som det gikk milliarder av på veiene for fem år siden før alle fikk nok og skrota dem) og så senke dem til de er ubrukelige?

Komplett med stygge farger, masse plastkrom og åttitallsfelger. Og en eier som mumler "oldschoololdschoololdschoololdschool" som det var et mantra som kurerte sykdommer.

HVORFOR!?!?!?

Igjen, jeg synes Golf er helt ok biler og kunne alltids hatt en selv. Men dette oldschoolgreiene? Takke meg til 90-fangerne som var på moten for tre minutter siden, da så du iallfall at bilen var moddet.

Hallo i luken, folk må da få lov til å forandre mening... og det er ikke snakkk om å senke den til det ubrukelige, bare slik at bunnpanna står nedi :D:D.

Det er heller ikke snakk om hvilken som helst kjipa golf, men biler som eierene bruker masse tid, energi og penger på..

Og hvem i snakket om 80 tallsfelger, her snakker vi om stilfulle og klassiske felger som er behandlet med mer kjærlighet og autosol en du noen ganger kommer til å få oppleve..

og hva med alle folka som styler japapapaneser biler da?? dette er jo blitt ganske så hot i de siste årene!!

Personlig liker jeg at folk har forskjellig smak, og takk for det :D:D:D

Old school rocks.. stå på folkens....

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider