Gå til innhold

Hva er en gatebil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hadde klønene bygd med Crom mo rør på vehusheia 69 camaron...

Så hadde faktisk den med rett bakaksel og sikkerhetsutsyr kunne klasset inn i Pro Mod med Lovlig Cid motor....

Å ALT er GODKJENT på den bilen...

 

Smak litt på den tanken...:cook

 

Angrer hver gang jeg nevner på den bilen, at jeg ikke kjøpte den når den var billig...:fucku:

 

Fælt som du forguder den bilen da Beadlock? :)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet en 6* camaro som "gikk" (dvs hørte til) i bodø, gikk under titelen, verdens raskeste gatebil, vet ikke om det er den dere prater om, men den var i allefall ikke en gatebil i mine øyne, var jo såklart jukset med det meste for å få den godkjent, men det var skilter på den, å den kjørte fra det meste, (rett fram) så hvis betegnelsen gatebil betyr "med skilter" stemte vell det.

jeg synes "gatebil" beskriver en bil som er oppgradert på flere områder, dvs motor understell stereo osv.

faen, kommer ikke fram til noe hær skjønner jeg, jævlig vanskelig topic...

 

uansett, må gå på pumpe bensin/diesel;)

bør gå gjennom eu uten så sinnsykt mye jobb (dvs bytte motor feks)

å dessuten er ikke den værste gatebilen den med mest hk i mine øyner, mer den som er utført mest og penest jobb med.

feks litt pro mod stuk camaro slik som denne en kompis av meg har

klikk hær du for å se bildet

 

er sikkert bare rot hær^^ men gidder ikke å gå over igjen å prøve å få sagt noe som jeg egentlig ikke vet hvordan man skal si,

nok en gang, meget bra topic Bowtietwister

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil ja hehehe det er akkurat hva man definerer det som bare det har skilt.

 

Dvs alt med skilt er gatebil...

 

MEN i min verden er verken Rosa fare eller annet i syk pro mod tilstand gatebil.

En gatebil kjører man på treff og hjem igjen og tar gjerne turen i butikken el.

 

Just my 2 cent...

 

Mvh

Era

Som kjørte 60 mil til treff i helga gassa vilt med bilen hele lørdagen og kjørte hjem.

Mens svenskene sto bare å gapa mens vi pakka bilen og de sveiva bilene vi kjørte fra på henger...

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke så enkelt det der med å definere! Veldig subjektivt!

synes det blir litt opp til hver enkelt hvordan man ønsker at bilen sin ska være. Hver sin interesse! Bilhobbyen er ikke større enn at man må ha litt takhøyde for hva andre driver med.

Det kommer med åra gutter/ jenter! hehe

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet en 6* camaro som "gikk" (dvs hørte til) i bodø, gikk under titelen, verdens raskeste gatebil, vet ikke om det er den dere prater om, men den var i allefall ikke en gatebil i mine øyne, var jo såklart jukset med det meste for å få den godkjent, men det var skilter på den, å den kjørte fra det meste, (rett fram) så hvis betegnelsen gatebil betyr "med skilter" stemte vell det.

er

 

 

Vet at 67 Camaron som Rullkamsronny vant i USA med i 93 er en plass nordafor med diger motor... men om den er skilta... det vet jeg ikke...

 

Vet du Bowtietwister noe om den bilen??

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, rørramme, eksosen ut igjennom framskjermen, null lykter.. det er jo bare skallet som er en BMW M3!!! ikke gulv, ikke bakstilling, ikke interiør, NESTEN ikke motoren engang.. ingenting!

 

Såvidt jeg har forstått var det ikke skilt på M5`n hans engang?

 

hehe... her trenger folket mere studie av den bilen...

Som mange vet så var det jeg og ligan som fikset MYE på VS bilen, så vi vet...

 

For de som ikke vet så er bilen nesten orginal M3 fra støtfangeren til der baksete skulle ha begynt...(reglene)

Men siden det var tanker om skikkelige tider, så finnes det ett regelverk...

Det ble bygget ett skikkelig bur med forsterkninger for opphenget til 4 linken som holder den korta Ford 9 tom akselen...

 

Akkurat samme som Råsa fare...kiddie

 

Så det eneste som på en måte begrenser gatebruken....

Ja, det er motoren og all "kvisten" som er montert på den...

 

En vanlig M5 motor med turbo og vanlig eksos.....så hadde bilen vært MEGET gatevenlig...

 

At det ikke er hovedlys på bilen...

 

Ja, det kan vi takke KLØNA VS for som ikke tok hensyn til at det kom lamper der framme....å laga rør i alle retninger...

 

Vi hadde laget alt klart, men lampene fikk ikke plass...:fucku:

 

Men det ser jo vilt ut...:D

 

anders0167lw.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gatebil kjører man på treff og hjem igjen og tar gjerne turen i butikken el.

 

Just my 2 cent...

 

 

Siden jeg kjenner deg bedre enn de fleste andre...ert-ert...

 

Så slenger jeg ut en litt arrogant tanke....:Devil:

 

Neste gang jeg kommer med bussen min fra en tilstelning og du eller andre som har KJØRT TIL OG FRA å står i veikanten...

 

Da kjører jeg RETT forbi...for dere har jo gatebiler...:D

 

Jeg har jo tross alt med ALT som vanlig,nydelig 20cm fjærmadrass, kaldt kjøleskap, komfyr, verktøy, deler, ja det meste faktisk...men det behøver ikke dere for dere har vel med det dere trenger???

 

Så...jada...:Devil:

 

Du har selv vært med når jeg har KJØRT til og fra mantorp på kjørt Streetfinals....på slutten av 90 tallet...

 

Men du var jo også med årene etter når vi hadde bussen...

Tror ikke det var helt feil det heller...

 

Så slutt å skryt at dere kjører til å fra...det beviser ingenting... eller?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan like "The Mule" bygget til Mark Stilow ja, og mange av de andre bilene han har bygget også :)

 

Vehusheia Camaroen ja, hmmmmm..... gatebil eller ikke, den har jo skilt MEN blir den brukt på gata da????? Uansett, rå den bilen.

 

La meg presisere det jeg mente med promod bil med prøve skilt.

Ta Batmobilen til Nataas gutta da, viss de hadde kjørt med til burger sjappa og handla mat og hjem igjen med prøve skilt, så hadde det IKKE vært noen gatebil etterpå fordetom.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vehusheia Camaroen ja, hmmmmm..... gatebil eller ikke, den har jo skilt MEN blir den brukt på gata da????? Uansett, rå den bilen.

 

.

 

Er det vår skyld at den ikke blir brukt...

Nei, det er vel han som eier...

Har 2 gobiler i garagen han...:oohh

 

Vehusheia kjørte til oslo ved ett par anledninger...å kjøpte pølse...

 

Å roger brukte bilen ganske mye der nede etter det jeg har hørt...

MEN det er jo ingen av de rå/heftige/værste bilene som vil bli brukt til alt hele tiden...

 

For vi har jo rett og slett ikke råd til bensin og annet...

Å hadde det vært morro å kjøre med verstingbilen hver dag??

Er jo litt av gleden å kunne ta ut gobilen når det passer og er en anledning, Eller? :D

 

Selv corvette/viperguttene med masse hk bruker bilene lite, selv om de bruker ca literen...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det visst meninga å få tatt eu- kontroll og få ut skilta på den orange, les ex Vehusheia i år. Har ordna seg med en 454cid som skulle stå i sånn foreløbig, men har ikke sett noe til bilen hos oss på EU enda så den står nok i garasjen enda.

Må vel betraktes som en "Garasje bil"

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det visst meninga å få tatt eu- kontroll og få ut skilta på den orange, les ex Vehusheia i år. Har ordna seg med en 454cid som skulle stå i sånn foreløbig, men har ikke sett noe til bilen hos oss på EU enda så den står nok i garasjen enda.

Må vel betraktes som en "Garasje bil"

 

 

 

Nå er det vel sån at det er leid prøve skilter til den orange fare til i kveld og morgen så vi får vel se den i Throndheim i helgen....:Devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg kjenner deg bedre enn de fleste andre...ert-ert...

 

Så slenger jeg ut en litt arrogant tanke....:Devil:

 

Neste gang jeg kommer med bussen min fra en tilstelning og du eller andre som har KJØRT TIL OG FRA å står i veikanten...

 

Da kjører jeg RETT forbi...for dere har jo gatebiler...:D

 

Jeg har jo tross alt med ALT som vanlig,nydelig 20cm fjærmadrass, kaldt kjøleskap, komfyr, verktøy, deler, ja det meste faktisk...men det behøver ikke dere for dere har vel med det dere trenger???

 

Så...jada...:Devil:

 

Du har selv vært med når jeg har KJØRT til og fra mantorp på kjørt Streetfinals....på slutten av 90 tallet...

 

Men du var jo også med årene etter når vi hadde bussen...

Tror ikke det var helt feil det heller...

 

Så slutt å skryt at dere kjører til å fra...det beviser ingenting... eller?

 

Hehehehe ja viste den kom hehehe.

 

Er helt enig i at det er komfy praktisk og alt det der når man har extrem gatebil men i min verden er de ikke brukbare til gatebil.

MEN definisjonen på en gatebil må jo være har den skilt? ja? da er det gatebil.

 

Selv om det ikke passer inn i det jeg synes er gatebil er det jo det.

 

Joa vu har hatt mange turer uten buss og med buss savner i grunn de turene uansett med/uten buss.

 

Hva skjer i helga a? grilling el?

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i at det er komfy praktisk og alt det der når man har extrem gatebil men i min verden er de ikke brukbare til gatebil.

MEN definisjonen på en gatebil må jo være har den skilt? ja? da er det gatebil.

 

Selv om det ikke passer inn i det jeg synes er gatebil er det jo det.Hva skjer i helga a? grilling el?

Era

 

Men du kan jo ikke annet enn å rulle på veien med Vegan, slik som Råsa vil rulle på veien...

 

Kjøre tur til Geilo og tilbake vil jo begge bilene klare...

men å følge deg på rudskogen?

Det er jo ingen mening i?

Å du følger jo ikke Råsa på Streetrace...

Så da er vi vel bare enige om at vi har bil til 2 forskjellige "displiner" ?

 

Hvor jeg skal i helgen...?

 

Jo... trekke frisk luft...langt bort fra BILER, Tlf, data og folk!:oohh

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår