Gå til innhold

Harrypolitiets skrekkeksempler, med bilder

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

Plast/glassfiber er fint det.. på båter:)

Alt som gjør at en bil ser ut som noe den ikke er, er harry. Dvs. alt av styling som gir mer luft til f.eks. ic man ikke har, brede felger man ikke trenger fordi man har 90 hk, sort panser som skal emulere karbonfiber og som skal spare vekt (at eiern hadde fått en sprekere bil hvis han hadde slanket seg 30 kg kan vi forbigå:))

Nevnte jeg at 3-4" eksos er totalt waste hvis man har under ca 300 hk?

Hva er poenget med lambodører? At man kan bygge opp ramma til bilen på en annen måte slik at den blir stivere? Latterlig på vanlige familiebiler ihvertfall. Selvom de har styling.

Snørrdekaler og reklame for tuningdeler man ikke har er også waste of money. Legg heller pengene der de gjør nytte for seg, f.eks. i motoren! Da mener jeg ikke silikonslanger, som kan ha en effekt hvis du har trimmet bilen MYE og de originale slangene ikke tåler f.eks. trykket av luft. Dumpventil er også harry. Jo mer den låter jo mer hk stjeler den. En som ikke bråker gjør sannsynligvis jobben sin mer enn godt nok. :)

mye som er harry gitt...:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har masse glassfiber på min oddi ;)

dog er alle utformet som originaldelene, bare mange kg lettere.. ikke som de blytunge uaerodynamiske jallafangerne med ørten lag tung guffe.

 

Jada, jeg har "sportspakke"-styling på min bil. En leppe foran og lakkerte sideskjørt (og faktisk en spoiler!!). Alt dette ble levert originalt. Spoileren er praktisk når jeg skal rygge, ser hvor langt bak bilen går:)

Men jeg går utifra at du tok poenget mitt...

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men du kjører strengt tatt en Volvo 245.

Volvo 200 serie er vel den bilen som har mest harry-preg her til lands.

Blir ikke noe bedre at du har burne bilde som avatar :D

Pluss at du henger på esso ågotnes i følge "bosted" :D

 

Men folkens, hvor kjedelig hadde det ikke vært om alle kjørte orginale biler? :o

Klart det går ann å ha smak når man styler bilen da, men noen av de som er lagt inn her hører ikke hjemme..

 

HEHEHE burn'd :peace: :tannløs:

- BMW 320i E30

- BMW 320/325i E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ang sort panser, det er ikke nødvendigvis for å se ut som carbon, det kan også være "racinglook" da racingbiler ofte hadde matt sort panser for å unngå refleksjoner som kunne blende føreren :) Gammel Opel type SR hadde jo matt sorte felt på panseret originalt ;) Men er enig at det er mye harry der ute ja :D Og skamsenk er bare tøft syns jeg, så lenge bilen ikke henger med ræva, eller er skamsenka foran og høyere enn originalt bak ;) Skal stå litt på nesa, men ikke mye, syns nå jeg ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. jaja.. denne tråden kommer til å bli artig og følge med:)

er enig med noen, men det med at bilen MÅ være dønn orginal blir vel litt drøyt og si... dette er jo en smaksans, jeg bygger min bil slik at jeg blir fornøyd med den, ikke for at andre skal ha nytelse av den, dvs. breie felger, litt modifisert utseende(IKKE DØRER SOM GÅR TIL HIMMELS, ELLER OSTHØVVEL PÅ BAKLUKE) men litt utenom det vanlige! senk er heller ikke galt! har en ting å si til dem som skamhorer bilene sine.. : DET ER FORSKJELL PÅ Å BARBERE SEG OG KAPPE AV SEG HAUE!!!!

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som disser folk med kjipe biler, som igjen disser de med råneplastraketter: Har det falt dere inn at noen av kjører gamle skiiitbiler fordi det er billig, og ikke fordi vi nødvendigvis elsker, forguder og synes det er verdens både feteste og vakreste bil?

 

Noen biler kler så absolutt diskré styling, eksempelvis ser en '87 Golf Gti mye bedre ut bare du får på '90 fangere, litt senk og noen pene 15" eller 16" felger. Selv om det har blitt rånebrakke, er en sånn bil både artig og egentlig veldig ren og pen i linjene.

 

Alle biler kler uansett litt senk og riktige felger. Kjolekit er det ikke alle som trenger, men mange japanske biler kler litt ekstra. Også kommer det jo an på stilen man velger. Jeg er veldig racinginteressert, så f.eks. en '92 Civic ville av meg fått senk, og Volk TE37 i bronse med gateslicks på. Det ser cleant ut, og litt racerbilbøllete ut...

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, må jo det når du har limt så mye greier på den :)

Hehe, tror nok du hadde vært stolt som en hane om du fikk låne den Eclipsen og rulle inn på Esso'n en kveld:)

Tenk nå litt på hva noen av dere sier her inne. Hvis så sinnsykt mange styler opp Honda Civic så er det vel en grunn til det? Og når mange gjør det, så kalles det populært. Da går det ikke an å være en av få i Gatebil/bilforumet-miljøet med en Mini og påstå at akkurat du vet bedre enn alle andre:) (Som et ekempel)

 

Nå er ikke jeg noe stor fan av Honda generelt pga kjipe motorer og stort sett fwd, men kan ikke se bort fra at mange av dem kan bli jævlig tøffe å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ang sort panser, det er ikke nødvendigvis for å se ut som carbon, det kan også være "racinglook" da racingbiler ofte hadde matt sort panser for å unngå refleksjoner som kunne blende føreren :) Gammel Opel type SR hadde jo matt sorte felt på panseret originalt ;) Men er enig at det er mye harry der ute ja :D Og skamsenk er bare tøft syns jeg, så lenge bilen ikke henger med ræva, eller er skamsenka foran og høyere enn originalt bak ;) Skal stå litt på nesa, men ikke mye, syns nå jeg ;)

 

de fleste innen racing lakker også f.eks. CF med en solid farge, med bare klarlakk mister den stivheten sin i sollys, så når du ser en kar med masse klarlakka veit du det er show og no go ;)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstepost er oppdatert.

 

Den blå Jettaen skulle egentlig vært med, men vi har allerede en Jetta som er enda styggere.

 

Når det gjelder den grønne Ladaen (fra Azzido), så har ikke den skilter og er diskvalifisert. Det finnes vannvittig mye grelt uten skilter, så det blir en umulig oppgave.

 

Noen ekle BMW-er fra Olav'en ser jeg, men de er utenlandske og får heller ikke være med. Noen land går jo helt bananas, og kjører rundt med noe selv de mest hardbarkede norske rånerne vil ha seg frabedt.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror nok du hadde vært stolt som en hane om du fikk låne den Eclipsen og rulle inn på Esso'n en kveld:)

 

Hvorfor? Jeg har rånebrakke jeg, Volvoen min, vil ikke bli sett i en plastikrakett og få riskokerstempelet på meg.. Er harry, men så dypt synker jeg ikke ;)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår