Gå til innhold

Harrypolitiets skrekkeksempler, med bilder

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

Som sagt tidligere skal hvilken som helst person forbi parkert bil uten å måtte stoppe opp å lure på hvilken stil bilen er bygd etter. Hvilken som helst person skal passere bilen og tenke stille inne i seg selv "Det var en fin bil", uten å riktig skjønne hva som gjør akkurat den bilen så pen. JDM/USDM og EURO!

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

leftcoastmall.jpg

 

Må bare legge til denne jeg da. Se så forferdelig!! Sorte baklykter, hallo! baklyktene skal jo være røde! Og sorte sideblinkere, alle vet jo at de skal være orange! Tilogmed sorte frontlykter, slik er det jo bare satanister og djeveldyrkere som driver med!!! Emblemfri sortgrill, prøver han å skjule bilens identitet? Det er det verste jeg har vært borti. Og greit nok, det sideskjørtet og frontleppa kom orginalt på den bilen, men for å være tro mot orginalen burde han virkelig fjernet det og pussa bort lakken på front og hekken for å få den ordentlige 1,4 liter følelsen. Båt looken er alltid en slager, det er jo tross alt 100% orginalt! De felga der er langt ifra orginale derimot, bort med de og frem med 15" VW felger. Kan jo ikke drive å blande inn uorginale deler!!! Og få hevet bilen minst 80 mm, dette er forkastelig!!

 

 

Dette må være en spøk! Hvordan kan man si at denne bilen er harry? Makan til dårlig argumentering har jeg aldri vært borti!

Denne golfen må være noe av det peneste jeg har sett.

Den er jo helt clean! mørke hovedlykter, baklys og blink for å gjennomføre looken med sølv/grå og sort.

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en spøk! Hvordan kan man si at denne bilen er harry? Makan til dårlig argumentering har jeg aldri vært borti!

Denne golfen må være noe av det peneste jeg har sett.

Den er jo helt clean! mørke hovedlykter, baklys og blink for å gjennomføre looken med sølv/grå og sort.

 

 

Hæhæhæ! Ser at ironien flyr høyt over hodet på folk her..! :hammer

 

Selvfølgelig er det en spøk. Prøvde bare få frem poenget mitt om at stylete biler kan se ekstremt mye bedre ut enn kjedelige orginale biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en spøk! Hvordan kan man si at denne bilen er harry? Makan til dårlig argumentering har jeg aldri vært borti!

Denne golfen må være noe av det peneste jeg har sett.

Den er jo helt clean! mørke hovedlykter, baklys og blink for å gjennomføre looken med sølv/grå og sort.

:op:

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Civicen! for den har utseende og bedre fart orginalt enn volvo

 

Vil ikke akkurat si at en orginal Civic drar skinnet av pølsa.. Ser ræva ut jo, er jo derfor folk klistrer på drit, negerlykter, klistermerker og store vinger. Og ja, den trenger kanskje en stor aluvinge når den passerer 200 km/t. alacocaina

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhæhæ! Ser at ironien flyr høyt over hodet på folk her..! :hammer

 

Selvfølgelig er det en spøk. Prøvde bare få frem poenget mitt om at stylete biler kan se ekstremt mye bedre ut enn kjedelige orginale biler..

 

Jeg skjønte det måtte være noe her, men det finnes så mange korka folk her på forumet så jeg tenkte du kanskje mente det ;)

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke akkurat si at en orginal Civic drar skinnet av pølsa.. Ser ræva ut jo, er jo derfor folk klistrer på drit, negerlykter, klistermerker og store vinger. Og ja, den trenger kanskje en stor aluvinge når den passerer 200 km/t. alacocaina

Jepp, det styles maaaange stygge Civicer, men det finnes mange slike tilfeller med Volvo også:) En tungt modifisert bil er vel et resultat av eierens syn på hva som er "hot" og "not"

 

Lambodører er fint på Civic! Se bare her:)

honda_civic_type_r_9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke akkurat si at en orginal Civic drar skinnet av pølsa.. Ser ræva ut jo, er jo derfor folk klistrer på drit, negerlykter, klistermerker og store vinger. Og ja, den trenger kanskje en stor aluvinge når den passerer 200 km/t. alacocaina

 

vil nå si at volvoen sliter enda værre med å rive skinnet av pølsa.

ja civicen ser litt snål ut orginalt, men volvo'en er jo enda værre da. ikke nekt ;)

 

Skal du si noe mer til meg nå så ta det over PM istedefor å spamme ned tråden her =)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår