Gå til innhold

740 Turbo gjennoppstår

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

Hva er den greia under fangeren? Den var ikke særlig pen etter min smak iallefall.

Tror det hadde blitt mye penere med den originale underdelen, og eventuelt add-on :)

 

Hva med å montere et xenon-kit, å kaste 1000-metringene til h******?

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JEG tror det er mer misunnelse enn kritikk ute og går.

ja, fronten er spesiell, men det er jo den som gjør at hele bilen ikke faller under "samma greia vi alle har, har hatt eller skal ha"-kategorien!

og jftr - revehalene er TØFFE. ikke revehalene i dseg selv, men at han har guts til å henge dem der, til tross for all kritikken. for faen meg bedre det enn å bar følge strømmen og gjøre det alle andre syns er tøft vel!?!?!

 

mvh stine som ikke orka peset med å logge ut jens for så å logge inn meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG tror det er mer misunnelse enn kritikk ute og går.

ja, fronten er spesiell, men det er jo den som gjør at hele bilen ikke faller under "samma greia vi alle har, har hatt eller skal ha"-kategorien!

 

Å gjemme seg bak den 'gå mot strømmen'-unnskyldninga fordi man ikke innser/vil innrømme at man glapp litt da man bestemte seg for ny frontfanger er like teit hver gang, spesielt når man ikke selv sier at man liker det, men bare påberoper seg originalitet. Forøvrig er det ingenting originalt med netting i grillen og vulgær frontfanger. Revehalene skal jeg ikke si noe på, hvis eieren liker det. Felgene er fine i seg selv, men de kler definitivt ikke bilen. Blir litt som med 'diger-SUV-bling-moten', felgene er feite, men passer ikke bilen om det så gjalt liv.

 

Litt ris må man regne med når man legger ut bilen på et forum med utrolig mange folk, og minst like mange meninger på hva som ser bra ut. :)

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du på? Gjenstår litt justering av front (lykter/grill)

 

Tenker meir på den tingen som du så fint kaller fanger.

Ser jo ut som noke som er sparka på plass inn fofra? :flushit:

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vekk nederste lagunaleppa (som står opp ned) og få på en Volvostripe og vekk med 900meterne bak grillen blir det good good...

 

Jeg tar med gamle grillen til 740'en når jeg kommer til stryn til helga, så får du se hvordan det tar seg ut! :) evt har jeg innmaten til en turbogrill som mangler stripa (den er nemlig på MIN)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gjemme seg bak den 'gå mot strømmen'-unnskyldninga fordi man ikke innser/vil innrømme at man glapp litt da man bestemte seg for ny frontfanger er like teit hver gang, spesielt når man ikke selv sier at man liker det, men bare påberoper seg originalitet. Forøvrig er det ingenting originalt med netting i grillen og vulgær frontfanger. Revehalene skal jeg ikke si noe på, hvis eieren liker det. Felgene er fine i seg selv, men de kler definitivt ikke bilen. Blir litt som med 'diger-SUV-bling-moten', felgene er feite, men passer ikke bilen om det så gjalt liv.

 

Litt ris må man regne med når man legger ut bilen på et forum med utrolig mange folk, og minst like mange meninger på hva som ser bra ut. :)

 

 

nok en gang, det er ikke vår bil! jeg har lakkert, og vi har begge vært med å hjelpe til, for en kompis!

han liker revehalene, og resten av bilen for den del.

mye som kunne vært annerledes, men hadde det ikke vært kjedelig om alle likte det samme, og alle 740 i norge hadde vært like?

 

noe av det styggeste jeg seg er en volvo med masse plastikk og dill, andre digger det.

 

kritikk skal både jeg, jens og eigeren av bilen ta, men hadde vært fint om karene her inne hadde vært litt mindre opptatt med å pirke og si hva de ikke liker,

og vært litt flinkere til å kommentere hva de faktisk syns er bra. når to allerede har kommentert fronten, er det ike nødvendig at 10 til sier d samma vel? sett meg litt lei på at det sttort sett aldri er noe positivt å si om andres biler/prosjekt innpå her..

u c my point? :)

- volvo 240, 88 mod.

er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajaja, men den bilen skiller seg jo greit ut da, og når en poster bilder av den på et forum, så må en greit tåle å få høre hva folk syns, er jo derfor bildene er ute regner jeg med?

 

personlig henger jeg med på den at med litt småendringer kunne den tatt pokaler! ser ut som en flott lakk jobb! utifra bildene ser det hvertfall meget bra ut! den skal DU ha, eieren kunne heller tatt seg ei pære:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok en gang, det er ikke vår bil! jeg har lakkert, og vi har begge vært med å hjelpe til, for en kompis!

han liker revehalene, og resten av bilen for den del.

mye som kunne vært annerledes, men hadde det ikke vært kjedelig om alle likte det samme, og alle 740 i norge hadde vært like?

Som sagt, så lenge eieren liker det og synes det er stilig, så er det jo greit nok. Men når man derimot bare buser ut med at 'ooo, det er originalt og skiller seg ut, derfor er det gjort uavhengig av at det ser helt malplassert ut', så blir i alle fall jeg klødd på feil plass.

 

kritikk skal både jeg, jens og eigeren av bilen ta, men hadde vært fint om karene her inne hadde vært litt mindre opptatt med å pirke og si hva de ikke liker,

og vært litt flinkere til å kommentere hva de faktisk syns er bra. når to allerede har kommentert fronten, er det ike nødvendig at 10 til sier d samma vel? sett meg litt lei på at det sttort sett aldri er noe positivt å si om andres biler/prosjekt innpå her..

u c my point? :)

De fleste her, deriblant jeg, sier jo at bilen er kjempeflott, helt til fronten viser seg. Når ingen liker fronten, så må de vel få lov til å si det? Man styler jo gjerne bilen for at den skal se bedre/mer spesiell ut, og dette må man få lov til å gjøre etter egen smak. Dessverre må man alltid regne med at det er noen som ikke har samme estetiske retningslinjer som en selv, og hvis man ikke kan tolerere det, så får man heller la være å legge ut bilen med ønske om kommentarer. For alt man vet, så er det jo kanskje noe i det folk sier? At folk ikke legger ut om hvor nydelig bilen er når de ikke synes det, er vel ikke så rart.

 

Men la nå dette temaet ligge, og kom tilbake til bilen.

 

______________

 

Lakkarbeidet på bilen ser ut til å være godt utført. Det ser utrolig fint ut på bildene. :)

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår