DaButcher Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Som en til her ovenfor nevnte, jeg mente ikke å si at felgene var stygge.. Grunnen til mange kommer med kommentarer er jo at bilen er rimelig nært å være et prakteksemplar, om han bare gjør visse endringer. Sånn som den er nå, er den ikke stygg, men den er ikke sånn at den får pokaler heller. Får han på litt andre felger, som passre litt bedre, fjerner engangsgrillen og tusenmetre, revehalen og de små detaljene.. Muligens vurderer annen frontfanger, etc. så tror jeg han har stor sjanse for å ta pokaler med bilen. Den ser veldig clean ut, iallefall på hekken. Respect for lakkreingsjobben ja ;-) ps. kan gjerne lakkere min 242 også, hehe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 skulle ønske jeg hadde ei dame som kunne lakkere:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940_230ft Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Nydeleg bil. Kritikken ska eg holda for meg sjøl for da har no dei fleste andre nevnt. Men er enig med at folk har kvar sin smak, og DaButcher, viss ein person har ein bil som han like veldig godt, men ingen andre klare å sjå på, so vil han sannsynlegvis ikkje vinna so mange pokala. :p Pokala e ikkje den einaste grunnen te at folk bruke tid og penga på ein bil. Siter 1995 Volvo 940 turbo Stv 1984 Volvo 360 Glt og ein 230et i garasjen :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg