Gå til innhold

Hvor mye koster lakkering?

Ranger emnet


Bjerke

Anbefalte innlegg

Jeg ville tatt meg en ferie tur ned til polen med bil og familie og fått lakkert bilen der, det er grise billig=)

 

er det så billig at du vil risikere møkkaarbeid? :P jeg har sett 4 biler som har vært dit på hellakkering og de har enten begynt å ruste på null komma niks eller så har det vært flust av sig, urenheter i lakken, silikon og dårlig maskering.. nå finnes det nok de verkstedene som er seriøse der nede også.. prøv å let opp de og snakk med kunder av de før du legger ut på en kjøretur til Polen.. :P

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville tatt meg en ferie tur ned til polen med bil og familie og fått lakkert bilen der, det er grise billig=)

 

 

Å det har du gjort med flere biler og kan fortele oss NAVN, Adresse og tlf nr til noen der nede som kan snakke Godt engelsk eller norsk og som kan gå god for resultat , service og være behjelplig med leiebil mens jobben holder på??

 

Eller kjenner du noen som kjenner noen som vistnok skal ha fått gjort det billig???

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For om det er så forbanna billig, ja da er det vel på tide jeg kjøper stor lastebil, som tar en 7-8 biler , som jeg kan ta å kjøre ned å få full restaurering på, ta de med hjem, legge på prisen 50% å la kundene få bilene sine i den tro at vi har gjort jobben her i norge...:flushit:

Å jeg tjener MASSE KR....

 

Merkelig at ikke noen har funnet på det allerede?????

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Har studert flere biler som har vært i Polen på hellakkering/restaurering. Eller studert blir vell kanskje feil å si, trengte ikke å gå så veldig nærme for å se at det var mye dårlig arbeid. Å for ikke å snakke om all dritten som kom fram etterhvert...

 

Men mange som skryter av at de gjør så bra arbeid der nede, men det er sånne folk som jeg ikke ville hatt til å male en fjøsvegg engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har avtale med et firma som tar 20k for an vanlig bil, og da med valgfri lakk, og alt av grunnarbeid, lakkering, produkter og montering er inkl. Regner med de kanskje tar rundt 24k for din :) Det var vel ikke ille? Men du må jo regne med å være uten bil et par uker da. De sier 14 dager til mine kunder i allefall.

This is the way bitches ride!

 

http://www.effektlakk.no

 

Våler 23-25 mai!!!!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har avtale med et firma som tar 20k for an vanlig bil, og da med valgfri lakk, og alt av grunnarbeid, lakkering, produkter og montering er inkl. Regner med de kanskje tar rundt 24k for din :) Det var vel ikke ille? Men du må jo regne med å være uten bil et par uker da. De sier 14 dager til mine kunder i allefall.

 

akkurat... så du er ikke noen billakkerer og fagperson? mente du maste om at alt var så dyrt litt tidligere her.. :P

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår